סכסוך הדמים של עולם הפשע, בני שלמה נגד שלום דומרני, הגיע לסיומו הקטלני במותו של הראשון אחר הצהריים (יום ב') מכדורי מתנקשים שנשלחו לחסלו. עבריין בכיר נוסף שהיה עם שלמה נפצע קשה באירוע, שרבים תוהים האם הוא קשור לכך שיום הולדתו של היריב הגדול, שלום דומרני, חל היום ב-3 באוקטובר.
3 צפייה בגלריה
בני שלמה
בני שלמה
בני שלמה
(צילום: הרצל יוסף)
וכך, ביום ההולדת ה-47 של העבריין שלום דומרני, חוסל אויבו המר ביותר, ומי שדומרני ראה בו כאחראי לנסיון החיסול של בנו ניסים (נינה) דומרני, ונפל דבר בעולם ארגוני הפשע במדינת ישראל. בני שלמה, העבריין הדרומי האלים ושבע נסיונות החיסול לא שרד את כדורי הירי שספג משני מחסלים שירו בו ובחבר בכיר בארגון הפשע שלו.
מי שתכנן והוציא לפועל את החיסול הזה, ערב יום הכיפורים, ביקש לשלוח מסר חד משמעי. כפי שניתן לראות בסרטון, שני המחסלים מגיעים מעט לפני השעה 3 אחר הצהריים ברכב לתחנת הדלק שבדרך השבעה, ואז יורים לעבר הרכב שבו ישבו שלמה והאדם הנוסף שאיתו. שניהם נפצעו קשה, שלמה נפטר מפצעיו בשטח.


בחודשים האחרונים הגיעה המלחמה בעולם הפשע הדרומי לרתיחה. המשטרה עקבה מקרוב ואף הצליחה לסכל הנחת מטען נפץ ענק במסעדת רטטוי במושב אמונים שככל הנראה יועד אף הוא לבני שלמה במסגרת הסכסוך מול דומרני על השליטה בעסקי העולם התחתון.
התהליך הזה הלך והסלים מאז שחרורו של יריבו דומרני לפני כשנה מריצוי 6 שנות מאסר בכלא, במהלכן שלמה הטיל את אימתו והפעיל את כל כוחו וכספיו בהשתלטות כוחנית על מוקדי עשיית כספים לחיזוק ארגון הפשע שלו.
לפני 3 חודשים נרצח מאבטח בדואי מחוץ למבצר שבנה לו שלמה במושב חלץ, מירי שבוצע לעברו כמה שנראה עדיין כמסר שנשלח לשלמה על כך שגם ביתו אינו בטוח עוד. מקורות יודעי דבר מספרים כי האירוע השפיע מאוד על ניידותו של שלמה, שמאז מיעט לבקר בביתו.

3 צפייה בגלריה
שלום דומרני
שלום דומרני
שלום דומרני
(צילום: הרצל יוסף)

שלמה, וגם העבריינים הקשורים אליו, ידעו כי ימיהם ספורים וכי אויביהם לא יניחו להם עד אשר יראו אותם קבורים. במשטרה, חייבים להודות, לא הצליחו להשליט סדר ולהשתלט על ארגוני הפשע שחוץ מדם, שכול ואובדן, לא מעניין אותם כלום. שלמה, צריך להזכיר, נרצח 8 שנים לאחר שאחיו שלום חוסל גם הוא - מעגל דמים שאיש לא מצליח לקטוע.

המניע של דומרני


בעולם הפשע ידעו כי שלום דומרני לא יסלח ולא יעבור בשתיקה על נסיון החיסול של בנו שנותר משותק באורח קשה, ועל הידיעה המאוחרת כי נעשו נסיונות גם לפגוע גם בבנו הקטן. דומרני ראה בשלמה את אויבו המר, כמי שאחראי לנסיון החיסול של בנו ועל כך לא היתה לו מעולם כוונה לעבור בשתיקה.
בחודש מרץ הורחקו דומרני וחברו משה (צ'יקו) דהן מאשקלון בעקבות ניסיון החיסול של בנו של דומרני. מאז הוארך צו ההרחקה של דומרני מספר פעמים והוא מתגורר לסירוגין בדירה ששכר בשדרות. במקביל להרחקה הזו שלא ממש סייעה לכלום, כרת דומרני שותפות עם מיכאל טנסקי, עבריין בעל השפעה בקרב יוצאי חבר העמים.

קראו גם: