שי אדלר, תושב ראשון לציון, לא האמין שאת ערב יום הכיפורים הוא יסיים בבית החולים. הוא יצא לרכיבה על קורקינט שהשאיל מקרוב משפחה, אך כאשר הגיע לאזור יוספטל בבת ים הוא הותקף ונשדד. ימים לאחר מכן, הוא הצליח לאתר את הילדה בת ה-11 שסייעה לו כאשר היה חסר אונים ופצוע.
2 צפייה בגלריה
שי אדלר והפציעה
שי אדלר והפציעה
שי אדלר והפציעה
(צילום: פרטי)
האירוע החמור התרחש כאמור בערב יום הכיפורים האחרון. אדלר, שהיה רכוב על קורקינט שהשאיל מבן משפחה, הותקף על ידי אלמוני שריסס לפניו גז מדמיע, חטף את הקורקינט שלו ונמלט. מאחר והמקום היה ריק מאדם, ועיניו צרבו מהגז הוא התקשה לקרוא לעזרה.
היחידה שבאה לעזרתו הייתה ילדה בת 11, שהזעיקה את כוחות החירום. לאחר שהתאושש החל אדלר בחיפושים אחר הילדה על מנת להודות לה.
בפוסט שהעלה לפורום חולון - הבית של חולון הוא ביקש את עזרת הציבור במציאת הילדה וכתב:
"למזלי, הופיעה ילדה קטנה, בת 11 לדעתי, שסייעה לי והתקשרה למשטרה וככה פינו אותי באמבולנס לקבלת סיוע רפואי". אדלר ביקש ליצור עם הורי הילדה קשר על מנת להודות לה.

2 צפייה בגלריה
הפוסט שהעלה לפורום חולון
הפוסט שהעלה לפורום חולון
הפוסט שהעלה לפורום חולון
(צילום מסך)

כוחה של הרשת החברתית בא לעזרתו, ואכן מכרה של המשפחה קראה את הפוסט וחיברה בין אדלר לבין משפחת הילדה.
מה אמרת למשפחה?
"שוחחתי עם ההורים שלה, ואחר כך נפגשנו והודיתי להם ולילדה. מסתבר שהיא סיפרה להם מה קרה באותו לילה".
מה היא סיפרה?
"הם אמרו שהיא חזרה באותו ערב מזועזעת, והיה לה מאוד לא נעים. הם אמרו לה כל הכבוד ושיבחו את העזרה שהגישה לי".

קראו גם:

אדלר הגיש תלונה במשטרה על הגניבה, אך הוא לא אופטימי. "עכשיו אני מרגיש טוב, אבל הגשתי תלונה במשטרה ואין התקדמות. להבנתי מדובר בתופעה נפוצה, שמרססים גז מדמיע וחוטפים אופניים, זה קורה לא רק בימי כיפור. במשטרה אמרו שהסיכוי לאתר את הקורקינט נמוך מאוד".