פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום כנגד סיום דבב וביניאם דבב, אחים תושבי ראשל"צ. השניים תקפו ודקרו את בן זוגה החדש של מי שהיתה חברתו של סיום, ביציאה מבר ידוע בעיר.
2 צפייה בגלריה
שני גברים עבריינים - תמונת פייסבוק
שני גברים עבריינים - תמונת פייסבוק
ארבו, עקבו ותקפו בסמטה
(צילום המחשה: shutterstock)

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אסף חרלופסקי מפרקליטות מחוז מרכז, בת זוגו לשעבר של סיום היתה מצויה במערכת יחסים חדשה, שלא לרוחו של האקס שלה.

קראו גם:

לפני כשבועיים, בתאריך 30.8.24, הגיע הזוג לבלות בבר "בלק פנתר" ברחוב משה בקר בראשון לציון. שני האחים הגיעו למקום בשעה 4:38 והכוונה שלהם לא הייתה טובה. כשיצא הזוג מן הבר סמוך לשעה 05:14 והחלו ללכת לכיוון תחנת אוטובוס סמוכה, יצאו אחריהם גם שני האחים, כשכל אחד מהם מצויד בסכין. הם ניגשו לבן הזוג, אמרו לו כי ברצונם לשוחח עימו והורו לו להתלוות אליהם.
הנאשמים ובן הזוג צעדו לעבר סמטה בסמוך לבר, שם הצמידו את בן הזוג לקיר, איימו עליו בהצמדת סכין לגרונו וחסמו את דרכו מלברוח. אז החלו לדקור את בן הזוג, 9 דקירות, בכל חלקי גופו.

2 צפייה בגלריה
אמבולנס בוולפסון
אמבולנס בוולפסון
עוברי אורח הבחינו בפצוע והוא פונה במצב קשה לבית החולים
(צילום המחשה: איילת רוטה)

בשלב מסוים, נפצע סיום בעצמו מן הסכין, ואז הצליח בן הזוג לברוח מן הסמטה עד שהתמוטט על הכביש הסמוך ואילו שני האחים עזבו את המקום. הפצוע פונה ע"י אמבולנס, שהוזעק ע"י עוברי אורח, במצב קשה ונזקק לניתוח.
שני האחים נאשמים בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה בצוותא חדא, איומים בצוותא חדא והחזקת סכין שלא כדין. במקביל לכתב האישום הוגשה כנגד שני הנאשמים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.