באתר הבנייה הזה בראשון לציון כנראה לא חשבו שתגיע ביקורת פתע. אבל, כאשר הגיעו הפקחים הם גילו שהמקום לא עומד בתנאי חשוב לבטחון הציבור וסגרו אותו לאלתר.
2 צפייה בגלריה
שער נעול
שער נעול
הפקחים סגרו את אתר הבנייה בראשון לציון
(צילום ארכיון: אבי מועלם)
אתר הבנייה נסגר מאחר והקבלן לא עמד בתנאים שהציבה לפתיחת אתר בזמן מלחמה ולא הציב במקום מאבטח. פקחים של החברה לביטחון וסדר ציבורי הגיעו למקום וסגרו את המקום.
בשבוע שעבר נסגר אתר בנייה נוסף בעיר לאחר שגם הוא לא עמד בתנאים שהציבה העירייה.

קראו גם:

מיד עם תחילת המלחמה, הורה ראש העירייה, רז קינסטליך, לסגור את כלל העבודות באתרי הבנייה. התאחדות הקבלנים עתרה לבית המשפט נגד ההחלטה, וזה קבע כי לא ניתן עוד לעצור את פתיחת האתרים, אך כן ניתן לחייב את הקבלנים לחזור לעבודה תחת הגבלות מחמירות.

2 צפייה בגלריה
התושבים חוששים משינוי בתוכנית
התושבים חוששים משינוי בתוכנית
אתר הבנייה בראשל"צ נסגר לאלתר
(צילום המחשה: יואב דודקביץ')

התנאי של ראש העירייה להחזרת העבודות היה שכל הקבלנים יחתמו על מסמך לפיו הם מתחייבים להציב שומר בכניסה לאתר, להעסיק עובדים שהם רק בעלי תעודת זהות כחולה, לסגור את האתר בשעה 18:00, לא לאפשר לינה של אף עובד באתר הבנייה, ועוד. קבלן שלא יעמוד בתנאים הללו יקבל צו סגירה מיידי – כפי שקרה כאמור הבוקר.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "בטיחות התושבות והתושבים שלנו היא בראש סדר העדיפויות. קבלן שלא יעמוד בתנאים המחמירים שקבענו, לא נהסס לפעול נגדו בכל האמצעים העומדים לרשותנו. לא נתפשר על כך".