קרין ורניקוב שנרצחה ב-7 באוקטובר במסיבה ברעים, אהבה את החיים ולפנק את כולם בבישולים ואפייה. כעת קוראים בני משפחתה לציבור לאפות את עוגת השוקולד שלה לזכרה. "החיסרון של קרין מורגש ברמה של כאב פיזי".
4 צפייה בגלריה
מריה מימין עם אחותה קרין ז"ל
מריה מימין עם אחותה קרין ז"ל
מריה מימין עם אחותה קרין ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

ב-7 באוקטובר קרין ורניקוב (22) מראשון לציון יצאה למסיבה ברעים עם חברתה הטובה, ספיר בילמס, אותה הכירה בטיול הגדול בדרום אמריקה. רגע לפני שהיא יצאה מהבית היא הבטיחה לאימה לובה, שזו המסיבה האחרונה לפני שהיא מתחילה לתכנן את חייה הבוגרים, אך ורניקוב ובילמס מעולם לא שבו ולאחר ימים ארוכים של חיפושים התגלה כי שתיהן נרצחו על ידי מחבלי החמאס סמוך לקיבוץ אליו נמלטו.
בני משפחתה של ורניקוב ביקשו להנציח את זכרה באמצעות התחום שהיה הכי חביב עליה, בישול ואפייה ופרסמו מתכון של עוגת שוקולד שהייתה הכי מזוהה עם ורניקוב.

4 צפייה בגלריה
קרין ורניקוב ז"ל
קרין ורניקוב ז"ל
קרין ורניקוב ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו גם:

"קרין אהבה את החיים, לחגוג, לבשל, לשמוח, היא הייתה מלאה בחיוביות", מספרת אחותה היחידה, מריה. "היתה לה נקודת מבט יחודית על החיים, היא קיבלה את כולם ולא משנה באיזה מצב, היא גרמה לכולם סביבה להרגיש חשובים ומעניינים. היתה לה סקרנות שלא ידעה גבולות, היא תמיד שאפה ללמוד ולהחכים מכולם.
"קרין מאוד אהבה את המטבח, היא היתה מכינה דגים חריפים מעולים, מטבוחה טובה ובשרים. היא גם מאוד אהבה לאפות והעוגה הזאת הכי סימלה אותה. בכל יום שישי לקראת הקידוש היא היתה מכינה לנו עוגת שוקולד וכל אירוע שהזמינו אותה ידעו שהיא תגיע עם העוגה שלה. מאז שאיבדנו אותה הרבה אנשים סביבי הכינו אותה, בני משפחה, חברים ואפילו הגננת של בני. העוגה מחברת אותנו אליה".

4 צפייה בגלריה
 קרין ורניקוב. יהי זכרה ברוך
 קרין ורניקוב. יהי זכרה ברוך
קרין ורניקוב. יהי זכרה ברוך
(צילום: באדיבות המשפחות)

כיצד אתם מתמודדים בימים אלה?
"מאוד קשה לנו, זה לא נקלט. החיסרון של קרין מורגש ברמה של כאב פיזי, זו אבידה אמיתית של טוב בעולם. אנחנו עדיין לא מתעכלים מה קרה. הבן שלי בן שנתיים ו-8 חודשים עדיין מחפש אותה, בשבועות הראשונים היו לו ממש התקפי כעס כי הוא לא הבין איפה היא".
יש לכם עוד תוכניות להניח אותה?
"אנחנו מדברים על להנציח אותה, אני יודעת שמתכננים אנדרטה להנצחת הנרצחים מהעיר, כמובן שניקח בזה חלק".

4 צפייה בגלריה
עוגת שוקולד
עוגת שוקולד
עוגת שוקולד לזכר קרין האהובה
(צילום המחשה: canva)

עוגת השוקולד של קרין ז"ל


מצרכים:
4 ביצים
כוס שוקולית
כוס סוכר
כוס שמן
כוס קמח
א. אפייה
חצי מיכל שמנת מתוק
ציפוי:
4 חפיסות שוקולד מילקה / חלב
מיכל וחצי שמנת מתוקה
אופן הכנה:
לערבב את כל מצרכי העוגה היטב, לשטח את הבלילה בתבנית משומנת ולאפות במשך 40 דקות בחום של 160 מעלות. כשהעוגה מתקררת, לחלק לריבועים ולשפוך עליה את הציפוי.