עבריין בן 41 משכונת שיכון המזרח בראשון לציון שבימים אלה מתנהל נגדו כתב אישום על 10 תיקי אלימות שוד מזוין ועוד, כשבעברו מספר מאסרים ובהם אף מאסר של שנתיים על שוד שביצע, נעצר כעת שוב על פשע מסוכן נוסף שביצע שהסתיים למרבה המזל במעצרו, זאת בין השאר בשל כובע מיוחד שמצא חן בעיניו, ואותו הוא גם גנב.
הרקע למעצרו הפעם הוא פריצה שביצע העבריין באישון ליל לבית משפחה של הורים ושלושה ילדים שישנו באותה העת בחדריהם, וגרים ברחוב הסמוך אליו, במרחק של כמה עשרות מטרים מביתו.

3 צפייה בגלריה
פורץ
פורץ
הכחיש כל קשר לפריצה
(צילום המחשה: shutterstock)

מיותר לציין כמה גדולה היא הסכנה הטמונה במצב בו עלול היה אחד מבני הבית להתעורר ולהתעמת עם הפורץ, אך למרבה המזל זה לא קרה. מצד שני, החדר היחיד בו "ביקר" העבריין הוא חדרו של הבן החייל של המשפחה, והוא לקח מחדרו את מסמכיו, את הבשמים שלו, וגם את הכובע המיוחד שלו.

קראו גם:

לאחר שיצא מדירת המשפחה, לקח העבריין את רכבו של אביו, ועל אף שרישיונו נפסל לעשר שנים כבר ב-2017, הוא יצא לסיבוב ותידלק את הרכב באמצעות כרטיס האשראי הגנוב של החייל.

3 צפייה בגלריה
(שיכון המזרח ראשון לציון. המחשה | צילום אבי מועלם)

במצלמות תחנת הדלק הוא אף תועד כשהוא חבוש בכובע שהוא גנב לבן המשפחה החייל, והמשטרה אף צירפה לכתב האישום כנגד העבריין תמונות של החייל כשהוא חבוש באותו כובע בעל סימנים יחודיים.
ראיה זאת הוגשה בין השאר לבית המשפט בשל העובדה שהעבריין לא מזהה את עצמו בסרטונים, מכחיש כל קשר לפריצה ולנהיגה ברכבו של אביו, ואף לא נותן הסבר להימצאות של ה-DNA שלו בבית המשפחה אליהם הוא פרץ.