איך אומרים, צלילים צורמים: תושב ראשון לציון, קלידן במקצועו, הוזמן להופיע באירוע פרטי של שבע ברכות בבית משפחה באשקלון. האירוע התרחש בגינת הבית שהייתה חשופה לחלונות ומרפסות השכנים שנמצאים מעל הגינה.
2 צפייה בגלריה
תובע עשרות אלפי שקלים
תובע עשרות אלפי שקלים
תובע עשרות אלפי שקלים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
על פי כתב התביעה שהוגש השבוע בבית משפט השלום בראשון לציון, כבר בתחילת הערב פנתה השכנה דרך מרפסת ביתה לבעלי האירוע ולצוות הנגנים שהיו בהכנות אחרונות והודיעה בצעקות שהיא מתכוונת להזמין משטרה ושהיא לא מתכוונת לאפשר את שמחתם בכל דרך שתידרש ממנה.
לדברי הנגן, הוא וצוותו נדהמו מהסיטואציה ומשנאת החינם ושאלו את בעל המקום על פשר התנהגותה. הוא אמר להם בתגובה שמדובר בשכנה שכולם סובלים ממנה. בשעה 22:00 הגיעה משטרה למקום, בחנה את עוצמת הרעש והודיעה לבעלי הדירה שהוא סביר, לכן יהיה מותר להמשיך באירוע עד לשעה 23:00.

2 צפייה בגלריה
גבר
גבר
נדהם משנאת החינם
(צילום המחשה: shutterstock)

בשעה 22:50 השכנה שפכה דלי מלא במים על הזמר והוסיפה לשפוך דלי נוסף על שאר הנגנים ועל הציוד שהיה ברשותם שכלל מחשב נייד, אורגן אירועים מקצועי, כבלי חשמל, הגברה, מערכת קונקט ומכשירים נוספים. כתוצאה מכך הציוד נהרס והנגנים והזמר הושפלו מול כל האורחים שצפו במתרחש. שוטרים הוזמנו למקום על ידי בעלי הדירה בעקבות האירוע ואלה הנחו אותם להגיש נגדה תלונה במשטרה וכך עשו.

קראו גם:

הציוד כולו נזרק לפח למרות ניסיונות לתקנו, הנגן נטל הלוואה כדי לרכוש ציוד מחדש לפרנסתו, אך נאלץ להתפשר על ציוד יד שנייה ברמה נמוכה מהציוד שהיה לו, כדי שיוכל להמשיך להתפרנס.
לטענתו ניסה להגיע להסכם פשרה בין הצדדים, אך האישה טענה שהיא נמצאת במצב נפשי לא טוב ולא נענתה לפניותיו. כעת הוא תובע 34,600 שקלים עבור הנזקים שנגרמו לו ואובדן הציוד אותו נאלץ לרכוש מחדש.