תושב ראשון לציון ניהל במשך שנה וחצי רומן מחוץ לנישואיו עם אישה אחרת, תושבת העיר. באופן לא מפתיע, הבחירה הביאה איתה כמה צרות לא קטנות, וגם הסוד שכל כך קיווה שיישמר ֹ- נחשף.
לטענת הגבר, נשוי ואבא לשלושה ילדים, הוא ניהל רומן ממושך, אך בסופו של דבר החליט שהוא אינו רוצה להמשיך בכך, וכי הוא מעוניין לחזור לחיות חיי משפחה תקינים.
1 צפייה בגלריה
אסיפת ההורים הובילה לרומן אסור
אסיפת ההורים הובילה לרומן אסור
אסיפת ההורים הובילה לרומן אסור
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
לדבריו, לאחר שנפרד מהמאהבת היא החלה למרר את חייו ולנסות לסחוט אותו בדרכים שונות. עוד טען כי היא שלחה אליו אנשים ודרשה דרכם שיעביר אליה סכומי כסף, אחרת היא תגלה לאשתו הכל. בפעמים אחרות, כשלא היה עונה לה, היא היתה מופיעה פתאום ומנסה לרמוז לו שלא כדאי לו לברוח ממנה.
באחת הפעמים, נטען, היא הופיעה כשהוא היה אצל הספר עם ילדיו ואיימה לספר להם הכל. בפעם אחרת היא הגיעה לבית אביו בשעה שכל המשפחה היתה שם באירוע משפחתי, והוא נאלץ לצאת במהירות ולהחזיר אותה לביתה. פעם נוספת, טוען הגבר, היא שלחה לאשתו תמונות שלה ולצד זה הודעות שהיא מרחמת עליה, זאת ללא כל הבנה מצידה של האישה במה מדובר.
בשלב זה הבין הגבר שהוא אינו יכול להמשיך כך וניגש לבית המשפט בבקשה להוציא נגדה צו הרחקה. במסגרת זאת התוודה הגבר בפני אשתו וסיפר לה על מעלליו, ובתגובה הוא נדרש לעזוב את הבית.
למרות המשבר הזוגי, הצטרפה האישה לבקשה לצו הרחקה של בעלה וביקשה גם היא להרחיק את המאהבת.
כל העדונים - חדשות ראשון לציון