עבודה בסיכון? עובד חברת 'הוט' שהגיע השבוע לבצע עבודה בדירה בראשון לציון נדקר במהלך עבודתו על ידי שני בניה של לקוחה, שניהם מוכרים למשטרה.
1 צפייה בגלריה
דקירה
דקירה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
כמו הצוותים הרפואיים, גם נותני שירות מוצאים עצמם לא פעם תחת מתקפה אלימה של לקוחות לא מרוצים. הפעם זה קרה בראשון לציון, כאשר שוטרים שהוזעקו לדירה בעיר בעקבות דיווח על קטטה שארעה במקום, גילו את בעלת הבית כשהיא שוטפת את הריצפה מכתמי דם. זאת היתה העדות לקיומו של אירוע אלים שבמהלכו נדקר טכנאי של חברת הכבלים 'הוט' על ידי שני בניה, המוכרים למשטרה.
זוג האחים, תושבי רמלה בני 20 ו-24, כבר לא היו בבית, ונמלטו מהזירה שבה הם חשודים בתקיפתו ודקירתו של הטכנאי. הוא עצמו פונה לקבלת טיפול בבית החולים.
אז מה התחולל בדירה? המשטרה טוענת כי האחים תקפו ודקרו את הטכנאי על רקע עימות שפרץ בין הצדדים. האחים מצידם טוענים כי הטכנאי שהה בביתם זמן לא מבוטל, התנהג בצורה אגרסיבית, ניבל את פיו, היה שיכור, ואף הכניס אגרוף בפניו של האח הגדול. הם מודים כי פרצה ביניהם קטטה על רקע האווירה העכורה, אך לטענתם הם לא דקרו אותו.
קראו גם:
במשטרה אומרים כי האח הצעיר הוא זה שהזעיק את האמבולנס, ועל כן החוקרים תוהים מדוע הוא ואחיו נמלטו מהמקום - במיוחד כאשר מדובר במי שכבר היו עצורים בעבר ומסובכים עם החוק, והיו צריכים לדעת טוב יותר ש"על ראש הגנב בוער הכובע".
"השניים לא היו אמורים לעזוב את המקום, אלא להמתין למשטרה ולמסור את גרסתם", אמרו במשטרה. האח הגדול אותר זמן קצר לאחר מכן בעקבות חיפושים שבוצעו אחר השניים, והאח הצעיר הסגיר את עצמו למשטרה. בביתם של השניים בוצע חיפוש.
"מדובר במסוכנות", קבע שופט המעצרים טל ענר, "ובאלימות חמורה וסתמית כנגד עובד שהגיע לבית שני העצורים לבצע את עבודתו". השופט שלח בשלב הזה את האחים למעצר משפחתי זוגי של ארבעה ימים.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון