מפלגת "יש עתיד" זוכה להצלחות רבות במישור הארצי עם סקרים מחמיאים, העברת תקציב ומחמאות הדדיות על שיתוף פעולה פורה בין חברי המפלגה והשותפים הקואליציוניים, אבל נראה שכל הטוב הזה לא ממש מחלחל לחברי מועצת העיר מטעם הסיעה, והכל בגלל הסכם רוטציה.
1 צפייה בגלריה
מתיתיהו והכהן
מתיתיהו והכהן
הכהן ומתיתיהו
(צילומים: אבי מועלם)
קראו גם:
לפי גורמים בסיעה, על פי הסכם רוטציה היתה אמורה חברת המועצה הכהן לפנות את מקומה עבור נציג נוסף של הסיעה. אלא שהכהן אינה מוכנה לפנות את מקומה, בטענה שהמחליף המיועד שלה כלל אינו מתגורר בעיר.
מאז החלו חילופי דברים, בעיקר מצידה של הכהן, עם יו"ר הסיעה, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הצעירים איתי מתיתיהו, שכעת דורש ממנה פיצויים על מה שהוא מכנה דברי הדיבה שהוציאה נגדו.
במכתב שנשלח מובאים ציטוטים של הכהן אותם כתבה ברשתות החברתיות וביניהם: "לפני שהייתי חברת מועצה שמעתי על בריונות פוליטית ובכניסתי לתפקיד חוויתי זאת על בשרי במלוא העוצמה. מי מחליט לעשות מה שבא לו? מי שאין לו אלוהים וסגן ראש עיר מפוקפק לאור מעשיו". בציטוט נוסף נכתב: "ביקשתי ממנכ"ל העירייה לערוך לסגן ראש העירייה איתי מתיתיהו שימוע לאלתר על מעשי הבריונות שלו".
בעקבות הדברים שנכתבו נגדו, שלח עורך דינו של מתיתיהו, שי אליאס, מכתב להכהן ובו הוא דורש התנצלות מיידית. בנוסף הוא דורש פיצוי של 150 אלף שקלים על מה שהוא מגדיר כהכפשות נגדו וזאת בטענה שהנזק שנגרם לו נאמד במאות אלפי שקלים.
הכהן מסרה בתגובה: "מדובר במכתב דרישה שמגמתו איום השתקה וסחיטה. התפקיד הציבורי מחייב אותי לפעול ביושרה ואמינות כלפי בוחריי".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון