הותר לפרסום: המשטרה פענחה שני תיקי ניסיון רצח באזור בת ים, בהם התקרית שבה נפצעה בשוגג עדי פרץ, תושבת ראשון לציון. הבוקר (חמישי) הוגשה בבית המשפט הצהרת תובע נגד החשודים.
1 צפייה בגלריה
פרץ וזירת הירי
פרץ וזירת הירי
פרץ וזירת הירי
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א, מתוך עמוד הפייסבוק)
קראו גם:
היחידה המרכזית במחוז ת"א פתחה לפני כחודשיים בחקירה בעקבות אירוע ירי בבת ים בשעות הערב, על רקע סכסוך פלילי מקומי, במהלכו נפגעה בשוגג פרץ בעת שנסעה ברכבה סמוך לכיכר בעיר. כמו כן נפגע תושב העיר, שעל פי החשד מעורב בסכסוך.
בתוך כך, חוקרי ימ"ר ת"א ניהלו חקירה סמויה, בסיומה חשפו את זהותם של החשודים במעורבות באירוע הירי ועצרה לחקירה חמישה תושבי חולון ובת ים בשנות ה – 30 לחייהם. עם התפתחות החקירה וממצאיה, התחזק החשד בדבר מעורבותם של חמישה חשודים באירוע פשע נוסף, ניסיון רצח כחודשיים לפני כן, נגד אותו קורבן.
כאמור, הבוקר, בתום חקירה ובחינת פרקליטות מחוז ת"א, הוגשה כנגד המעורבים הצהרת תובע בבית משפט השלום בחשד למעורבותם באירועי ניסיונות הרצח.
החשודים יובאו לדיון בבית משפט השלום ת"א, בבקשה להאריך את מעצרם פעם נוספת ובימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום, לצד בקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים.
כזכור, פרץ נפצעה באורח אנוש באירוע, אך הצליחה להתאושש. לאחר שיצאה מכלל סכנה, כתבה: "הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים ויותר מזה, הבת שלי. הודיה גדולה על בעלי שתמיד מסביבי דואג ועל כל המשפחה והחברים שתומכים 24-7,. מחכה כבר לבוקר שבו אוכל לפתוח ספר להתפלל, כי כרגע אני רואה כפול עם לחץ גדול בכל הפנים. אוהבת את כולכם וגאה בכם שהתחזקתם באמונה וביטחון בבורא עולם, כי הכל מלמעלה והכל לטובה".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון