אם ניסיתם לאחרונה להשיג את מחלקת הארנונה של עיריית ראשון לציון, ונאלצתם להמתין על הקו זמן רב עד שנמאס לכם, אתם כנראה לא לבד.
1 צפייה בגלריה
קבלן חיצוני
קבלן חיצוני
קבלן חיצוני
(עיריית ראשון לציון | צילום: אבי מועלם)
קראו גם:
לאחרונה מתלוננים תושבים רבים על עיכובים במענה הטלפוני במחלקה ועל זמני המתנה של למעלה משעה. "בסוף לא הייתה לי ברירה, נכנסתי לרכב והגעתי לשם פיזית כדי שמישהו יענה לי", זעם אחד התושבים.
"בחצי השנה האחרונה אני מקבלת שובר ארנונה שקופץ בכל פעם ב־20 שקלים", מספרת הילי יצחק, תושבת העיר. "לא הבנתי מה פשר העלייה הזאת, והחלטתי שאני רוצה לקבל הסברים ממחלקת הארנונה של העירייה. לדבריה, היא התקשרה למחלקה והמתינה למעלה משעה על הקו עד שנשברה, וכך גם בפעם השנייה שבה ניסתה להתקשר.
"בפעם השלישית המתנתי על הקו 45 דקות ובסוף השארתי הודעה מתוך הנחה שהם יחזרו אליי תוך 24 שעות, בדיוק כמו שמתחייבת המזכירה המוקלטת".
אלא שמאז עבר שבוע וחצי ולטענתה טרם חזרו אליה.
"אני אוהבת את העיר הזאת, אבל זה דבר שאסור לעבור עליו בשתיקה. שמעתי על עוד הרבה אנשים שסובלים מבעיה דומה, ועד שהם לא יחזרו אליי אני לא מתכוונת לשלם להם, בטח כל עוד אני לא אקבל תשובות ברורות. הגודל של הדירה שלי לא השתנה ולא הגיוני שהם יעלו ככה את המחיר. עכשיו שהם ירדפו אחריי. אני המתנתי להם יותר משעה על הקו, ואין עם מי לדבר בכלל. אני בספק אם יש שם אנשים. אחרי המתנה בחוסר אונים פשוט הגעתי לשם פיזית ונאלצתי לנסוע לשם עם הרכב ולשרוף את הזמן. מישהו חייב לקחת את הנושא לטיפולו".
מהעירייה נמסר בתגובה: "המוקד הטלפוני מופעל על ידי קבלן חיצוני שמעניק לעירייה שירות. אנחנו מודעים לפניות הרבות המתקבלות במחלקת הארנונה, ופועלים על מנת לצאת למכרז חדש שישפר את השירות עבור התושבים".