הביקוש לדירות להשכרה בראשון לציון הופך ליותר ויותר תובעני ונראה שגם הדרישות של בעלי הדירות הופכות למוזרות מפעם לפעם. לאחרונה התפרסמה הודעה שהצליחה לעורר תגובות רבות של תושבים ובה מבקש בעל הנכס להתנות את השכרת הדירה בכך שהוא יוכל להשתמש במתקן התמי 4 ובשירותים.
1 צפייה בגלריה
המודעה שפורסמה. בעל בית כמו שותף
המודעה שפורסמה. בעל בית כמו שותף
המודעה שפורסמה. בעל בית כמו שותף
( צילום פרטי)
קראו גם:
"בעל הדירה היה מוכן להשתתף בהוצאות, אבל בסוף החליט לוותר על הדרישות ולא להשכיר את הדירה אלא לשפץ אותה ובקרוב הוא ישכיר אותה במחיר מלא", מספר המתווך שפרסם את ההודעה.
מצוקת הדיור הפכה לבעיה ארצית ומחירי הדיור רק הולכים ועולים. בהתאמה לכך גם מחירי השכירויות הפכו לגבוהים במיוחד, אך יחד אתם גם הדרישות של בעלי הבתים. למרות זאת, מודעה אחת הצליחה לגרור תגובות רבות בגלל הדרישות הלא שגרתיות שבה. מדובר בדירת שניים וחצי חדרים הנמצאת בשכונת נאות אשלים ולפי המפרט המפורסם היא גם כוללת ריהוט מלא.
עוד נכתב כי מדובר בדירת בוטיק משופצת הנמצאת בבניין של שני קומות בלבד עם חלל עבודה וכניסה נפרדת. עד כה כל אלו מעידים על דירה שאמורה להיחטף, אך הדרישה הבאה כנראה לא הייתה אטרקטיבית במיוחד: "בעל הדירה יוכל להיכנס לדירה להשתמש במתקן התמי 4 ובשירותים כמו שותף בין השעות 8:30 עד 19:00 ובימי שישי לחצי יום".
מי שאחראי על תיווך הדירה הוא המתווך דימה מוצ'ניק שהסביר, "זה אדם שיש לו את הדירה הזאת ולידה בית עסק, שם הוא עובד. אותו אחד חיפש מישהו להשכיר לו את הדירה, אבל כמו שותף כדי שבמהלך היום בעל הדירה יוכל להיכנס לשם, לקחת שתייה או מים חמים לקפה. הוא גם היה מוכן להתחלק חצי־חצי בכל ההוצאות ואפילו להוריד 1,000 שקל ממחיר השכירות בגלל הדרישות המיוחדות".
והייתה היענות?
"כן, הגיעו שני אנשים שנפסלו על ידי בעל הדירה. בסוף הוא החליט לעשות שם שיפוץ ולהשכיר את הדירה במחיר מלא ובקרוב תפורסם הודעה חדשה.
"אני יכול להבטיח שאם הייתי מפרסם את המודעה בקבוצות של מחפשי דירות עם שותפים, היא הייתה נחטפת. בראשון לציון הדירות נחטפות ויש להן ביקוש גדול וגם לזאת יהיה ביקוש".