הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב רחובות בן 18 וחצי, נתנאל מלכה, שגרם למותה של הנערה שני אלקריף, בת 16 מראשון לציון, בזמן שהרכיבה על אופנועו, סמוך למחלף חולות.
3 צפייה בגלריה
שני אלקריף
שני אלקריף
שני אלקריף ז"ל
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של גימנסיה גן נחום)

בראיון ל"מיינט ראשון" לפני חודש סיפרה אדווה, אמה של שני: "כשראיתי אותו בדיון צרחתי לעברו שהוא הרס לנו את החיים, איך בגללו אני על כדורים, אין לי יום ואין לי לילה ואני בקושי חיה". האם סיפרה כי המשפחה נאלצה להוציא נגדו צו הרחקה בגלל הודעות שהיה שולח לבני המשפחה בעניין החקירה וביקורים תכופים שלו בקבר של שני. "במקום להתאבל על בתי, אני צריכה להתמודד עם אכזריות בלתי נתפסת", סיפרה אז אדווה, "הוא מעלה סטורי מהקבר של בתי. באיזו זכות?"

קראו גם:

"נהיגה בקלות דעת"


מכתב האישום עולה כי באחד מימי חודש מאי האחרון בשעה 12:58 רכב הצעיר על אופנוע שבבעלותו. סמוך לכך, צרך סם מסוכן מסוג קנבוס ונהג באופנוע כשהוא נתון תחת השפעת הסם. באותה העת, הרכיב הנאשם על האופנוע את הנערה המנוחה על אופנועו בכביש 431 מכיוון מזרח למערב.
לפניהם נסעה בנתיב האמצעי משאית שפנתה שמאלה לתוך הצומת תוך כדי איתות על פנייה שמאלה. המשאית חצתה את קו העצירה ונכנסה לתוך הצומת דרך הנתיב האמצעי, לאחר שהאור הירוק ברמזור הבהב והתחלף לכתום בסמוך לאחר מכן, הנאשם אשר היה בנתיב האמצעי מאחורי המשאית והבחין ברמזור ובתנועת המשאית, עבר לנתיב השמאלי ונכנס לתוך הצומת במהירות 77 קמ"ש, כאשר דלק אור אדום ברמזור בכיוון נסיעתו.

3 צפייה בגלריה
 שני אלקריף ז"ל. "שני הייתה קרן אור, אף אחד לא יכול היה לפספס אותה"  שני אלקריף ז"ל. "שני הייתה מותג, דומיננטית, מנהיגה ומלאת חוכמת חיים"   שני אלקריף ז"ל. עוד שבועיים הייתה אמורה לחגוג 17  שני עם בני משפחתה
 שני אלקריף ז"ל. "שני הייתה קרן אור, אף אחד לא יכול היה לפספס אותה"  שני אלקריף ז"ל. "שני הייתה מותג, דומיננטית, מנהיגה ומלאת חוכמת חיים"   שני אלקריף ז"ל. עוד שבועיים הייתה אמורה לחגוג 17  שני עם בני משפחתה
שני אלקריף ז"ל.
(צילום פרטי)

בסמוך לאחר כניסתו לתוך הצומת דרך הנתיב השמאלי, המשיך הנאשם בנסיעה ישרה, סטה מנתיב נסיעתו והתנגש עם האופנוע בצדה השמאלי של המשאית, אשר הייתה בנתיב האמצעי. כתוצאה מהתאונה, הוטחה שני מהאופנוע לעבר תמרור בצומת, נחבלה באופן קשה ופונתה לבית החולים, שם נקבע מותה. כתוצאה מהתאונה נחבל הנאשם. במעשיו גרם למותה של הקטינה, כאשר חצה את הצומת באור אדום, בנהיגה במהירות גבוהה מהמותר, כל זאת כשהוא תחת השפעת סמים מסוכנים, ובכך נטל סיכון.


3 צפייה בגלריה
אדווה אלקריף
אדווה אלקריף
אדווה בקבר של בתה שני ז"ל
(צילום: ריאן פרויס)

כתב האישום מפרט את סעיפי האישום: "גרימת מותם של בני אדם, מתוך תקווה להצליח למנוע זאת. נהג באופנוע בשכרות, תחת השפעת סמים מסוכנים מסוג קנבוס, לא ציית לאור האדום ברמזור בצומת. נהג באופנוע ללא רישיון נהיגה תקף לרכב מאותו סוג, ללא רישיון רכב תקף וללא פוליסת ביטוח בתוקף. נהג בקלות ראש וגרם לתאונת דרכים בה נחבל אדם וניזוק רכוש".
מלכה שוחרר ממעצר בתנאים מגבילים והפרקליטות דורשת לפסול את רישיון הנהיגה שלו עד לסיום ההליכים המשפטיים נגדו.