לאחר שהכחיש ואף ניסה לשבש חקירה: בכיר בעירייה הודה בתאונת פגע וברח בה נהרגה תושבת העיר בת 75. על פי כתב האישום, אודי הררי, עוזר מנהל אגף איכות הסביבה, "נהג בחוסר זהירות, פגע וגרם למותה של הולכת רגל. נמלט מזירת התאונה, ללא הזעקת עזרה... ערך חיי אדם זר לו". הררי, שהכחיש תחילה את המיוחס לו, נמצא כעת במעצר בית.
3 צפייה בגלריה
אודי הררי
אודי הררי
אודי הררי
(צילום: מתוך הפייסבוק)

נמלט ומכחיש


ביום שני שעבר בשעה שש בבוקר התרחשה תאונת דרכים קטלנית ברחוב ירושלים בראשון לציון, כאשר רכב פגע בהולכת הרגל חנה רוזין בת 75, שטיילה עם כלבה וניסתה לחצות מעבר חצייה, פצע אותה אנושות ולאחר מכן הנהג הפוגע נמלט מהמקום. פארמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותה מוטלת על אי תנועה, מחוסרת הכרה וללא דופק ונשימה ונאלצו לקבוע את מותה.
על פי החשד, הנהג נמלט מהמקום מבלי להשאיר את פרטיו או לנסות לסייע לאישה. לאחר כשלוש שעות הגיעו שוטרים לביתה של אימו של בכיר בעירייה, אודי הררי, המשמש כעוזר מנהל אגף איכות הסביבה בעירייה. השוטרים עצרו את הררי בחשד כי הוא הנהג הפוגע שנמלט. בחקירתו הכחיש הררי את המיוחס לו וטען כי אין לו כל קשר למקרה וכי הגיע לבית אימו על מנת להעביר לה כביסה, טענה שאימו אכן אישרה.

3 צפייה בגלריה
אודי הררי . זירת התאונה ברחוב ירושלים
אודי הררי . זירת התאונה ברחוב ירושלים
אודי הררי . זירת התאונה ברחוב ירושלים
(צילום: מתוך הפייסבוק, תיעוד מבצעי מד"א)

הררי הודה כי אכן עבר במקום התאונה בשעה שבה התרחש האירוע אך לטענתו כלל לא ידע שהתרחשה תאונה. הוא נעצר בחשד להמתה בקלות דעת, הפקרה אחרי פגיעה, נהגיה בקלות ראש, התנהגותה גורמת נזק, אי מתן אפשרות להולך רגל להשלים מעבר חציה בבטחה, שיבוש מהלכי חקירה ושימוש בסירנה לא היתר, זאת לאחר שהוריד את האורות המהבהבים שהיו מוצמדים לרכב העירייה שברשותו.


לוקח אחריות


שלוש פעמים הוארך מעצרו, סניגרו טען כי אין לו רקע פלילי וכי הוא מטפל ביחיד בבתו הקטנה ויש לשחררו, אך המשטרה התעקשה כי החקירה עדיין בעיצומה וכי יש חשד סביר לכך שהאיש ביצע את המעשה ועל כן ביקשה להאריך את מעצרו.

קראו גם:

בדיון השלישי לאחר שנערך שחזור של התאונה, הציגה המשטרה הוכחות מוצקות יותר, כאשר בין היתר התגלה סרטון שמתעד רכב דומה לרכב שבבעלות הררי פוגע באישה, עם זאת לא ניתן לקרוא את לוחית הרישוי של הרכב. בין היתר טענו במשטרה כי דווקא התנהגותו לאחר התאונה, כשנסע להכין לבתו כריך, הקפיץ לאימו כביסה וקיים שיחות עבודה עם חבריו מאגף איכות הסביבה בעירייה, רק ממחישים את מסוכנתו. לבסוף מעצרו הוארך פעם נוספת. הררי ביקש מיוזמתו להיחקר פעם נוספת, רק אז הודה במיוחס לו ולקח אחריות על חלקו באירוע.

סעיפי האישום


לאור הממצאים החדשים הוחלט להגיש נגדו כתב אישום בגין גרימת מוות ברשלנות ולא בעבירה של המתה בקלות דעת. על פי כתב האישום, הררי ראה את הקשישה ברגע האחרון וניסה לבלום אך ללא הצלחה. לאחר שפגע בה הוא נמלט מהמקום, לא עצר להזעיק עזרה ורק נעצר ברחוב סמוך על מנת להסיר את האורות מרכבו זאת על מנת לשבש את החקירה.

3 צפייה בגלריה
עו"ד אדי אבינועם
עו"ד אדי אבינועם
עו"ד אדי אבינועם
(צילום: פרטי)

בכתב האישום נטען כי עקב נהיגתו הרשלנית הוא גרם למותה. הררי מואשם בגרימת מוות ברשלנות, הפקרה לאחר פגיעה ושיבוש מהלכי משפט. בדיון טען נציג הפרקליטות כי הררי "נהג בחוסר זהירות, פגע וגרם למותה של הולכת רגל, לצד העובדה כי נמלט מזירת התאונה, ללא הזעקת עזרה, מלמדת על מסוכנותו... ערך חיי אדם זר לו".
עוד צוין כי להררי 22 הרשעות תעבורתיות והוא בעל רישיון נהיגה משנת 1990. לנוכח הממצאים הוא שוחרר למעצר בית לביתו של אחיו, עם יציאות להתאווררות, וכעת יאלץ להתמודד מול האשמות החמורות.