לאחר שעורר סערה וזעם בעקבות דרישתו לאסור כניסת מרצים להט"בים לבתי ספר בראשון לציון, מנסה יו"ר ש"ס בראשון לציון להדליק מחדש את האש. בהצעה לסדר שמעלה אריה כהן, הוא דורש להכניס מרצים מארגוני חזרה בתשובה כמו "ערכים" ו"הידברות" לתיכונים, ושילובם במערכת החינוך העירונית.
2 צפייה בגלריה
אריה כהן מכה שנית
אריה כהן מכה שנית
אריה כהן מכה שנית
(צילום: קובי קואנקס)
קראו גם:
בהצעה לסדר של כהן הוא כותב ופונה לראש העירייה: "לאחר מסכת השקרים ודברי ההבל שדיברת בעקבות ההצעה שלי לסדר, הוברר לי אסון טראגי הרבה יותר חמור ממה שחשבתי קודם. נאמר לי שמתחילת שנת הלימודים הנוכחית הכנסתם למערכת שעות הלימוד מחויבות תלמידים להגיע לשיעור מגדר שאליו באים מרצים הומואים ולסביות הנותנים שיעורים לבני הנוער. בשיעורים אלו הם מלמדים שזה אנושי וטוב להיות כמותם, מסיתים את הנוער להצטרף לתנועות שלהם.
"אם אתה מכיל את כולם אבקש ממך לעלות לסדר במועצה הקרובה את הצעתי הבאה. המועצה תאשר במסגרת השיעורים והשעות המגדריות את שיבוצם של מרצים ומורים מעמותות כמו 'הידברות' ו'ערכים' בכדי שיהיו שווים בין שווים".
2 צפייה בגלריה
רז קינסטליך
רז קינסטליך
רז קינסטליך
(צילום: קובי קואנקס)
ראש העירייה רז קינסטליך לא נשאר חייב ועקץ את כהן בתגובה: "נראה כי עם המעבר לספסלי האופוזיציה, אריה כהן נזכר כי הוא נבחר ציבור והתחיל להעלות הצעות לסדר חדשות לבקרים, שזה חידוש מרענן בפני עצמו. רק שלצערי, הוא התבלבל ושכח את מי הוא מייצג וברגל גסה ושפה בוטה הוא מנסה לחדור למערכת החינוך הכללית בעיר. אני מציע לחבר המועצה כהן למקד את הצעותיו בחינוך התורני והחרדי ולהפסיק מיידית לנסות לכפות על כל תושבי העיר את דעותיו. הנחייתי הברורה לצוותים החינוכיים במוסדות הממלכתיים הינה למצוא את האיזון הנכון והמדויק בתוכנית הלימודים ולהעניק ביטוי לכל מגוון הדעות הקיים בחברה הישראלית".
מעיריית ראשון לציון נמסר: "העיר ראשון לציון הייתה מאז ומעולם עיר פלורליסטית שמכבדת ומכילה את כל תושביה. נמשיך לתמוך בכל הקהילות - החילוניות, הדתיות והלהט״ביות ובבתי ספרנו ימשיכו ללמד שיעורי תנ״ך לצד שיעורים על מגדריות וקבלת האחר".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון