חגית, אם לנערה בת 16, נמצאת מאז אתמול (שבת) בסערת רגשות. זאת לאחר שבתה לטענתה הצליחה לחמוק מידיו של מטריד שניסה להיכנס איתה לתא שירותים. "עכשיו התפקיד שלי הוא למנוע את האונס הבא" היא אומרת.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה - תמונה מותאמת פייסבוק
ניידת משטרה - תמונה מותאמת פייסבוק
ניידת משטרה
(צילום המחשה: רועי אלמן)
"זה היה יום שישי בערב כשהיא יצאה עם ידיד שלה לבילוי בבאולינג שנמצא 400 מטרים מהבית", מתארת האם את מה שהתרחש. "אחרי ארבעים דקות היא התקשרה אלי בבכי ברמה כזו שאני לא מצליחה להבין מה היא אומרת. הרגעתי אותה, ואז היא סיפרה שהם סיימו לשחק, ואז היא פנתה לשירותים שנמצאים למעלה בקומת הכניסה".
קראו גם:
מה קרה אז?
"היא הרגישה שמישהו עוקב אחריה, ולכן האטה את ההליכה שלה כדי שיעקוף אותה. הוא האט גם כן ולא עבר. הוא המשיך ללכת אחריה, ונכנס איתה יחד לאותה כניסה של חדר השירותים. היא המתינה בשקט כדי לשמוע אם הוא הלך, וכשהיא פתחה את הדלת הוא נעמד מולה וחסם לה את המעבר. היא ביקשה שייתן לה לעבור, אבל הוא המשיך לחסום את המעבר שלה.
הוא אמר לה להיכנס אחריו לשירותי גברים, והיא ענתה לו שהיא רק רוצה לצאת החוצה. הוא המשיך לדבר בשקט והצביע לעבר שירותי הגברים, וביקש שתלך לשם. בשבריר שניה שהוא לא שם לב, היא ברחה מהצד שלו והוא לא הצליח לעצור אותה. היא מיהרה לידיד שלה והתפרצה בבכי, ואז הוא עבר לידה והסתכל עליה במבט מאיים".
האם הנרעשת טוענת שבתה נמלטה ברגע האחרון ממה שעשוי היה להיות מקרה אונס. "איך יכול להיות שבעיר שלנו אין לנערים מוגנות", היא שואלת ומוסיפה: "השקיעו באלפי מצלמות ברחבי העיר ועדיין אין פה מוגנות. איך לא רואים שיש חבורות של מבוגרים באזור הזה שמטרידים ילדות ונערות קטנות. אנחנו צריכים לפעול כדי למנוע את האונס הבא".
משטרה שהוזעקה למקום עצרה את הגבר המטריד, ועיכבה אותו לחקירה.
מהמשטרה נמסר: "האירוע מוכר, ניידת הגיעה למקום ונפתחה חקירה והחשוד גם נחקר".
מהנהלת הבאולינג נמסר בתגובה: "הנהלת הבאולינג דואגת לשלומם של האורחים במקום ונוהגת במדיניות אפס סובלנות לכל הטרדה או התנהגות בלתי הולמת במקום. כפי שציינה האם בפוסט הפייסבוק שלה, בערב האירוע נכחו במקום 3 מאבטחים מטעם הבאולינג כאשר אחד נמצא באורח קבע בכניסה ליד השירותים, מאבטחי המקום הם אלה אשר תפסו והחזיקו בחשוד עד להגעת המשטרה. אנו מצרים על המקרה ונמשיך לעשות כל שביכולתנו על מנת לדאוג לבטחונם האישי של המבקרים והמבלים במקום".