תחילת המקרה בשנת 2019. אז קיבל תושב ראשון לציון טיפול במרפאת שיניים גדולה ומוכרת במרכז העיר. את המקום מפעילים זוג רופאים שהם בעל ואישה. זה היה אמור להיות ביקור שגרתי, אבל ארבע שנים לאחר מכן, הם עדיין סובלים מאותו מטופל.
2 צפייה בגלריה
רופא שיניים
רופא שיניים
מטופל מהגיהנום
( צילום אילוסטרציה: Shutterstock )

לטענת הרופאים שאף פנו למשטרה ולהגנת בית המשפט, הטיפול לפני ארבע שנים היה שגרתי והסתיים בהצלחה. אך לאחריו, האיש לא הרפה מבני הזוג, ומאז הוא מטריד אותם על בסיס קבוע.
זה התחיל באיומים ברשתות החברתיות, בטלפונים ובהודעות מאיימות, והמשיך בביקורים מטרידים במרפאה. הרופאים טענו בבקשה לצו מניעה שהגישו לבית המשפט כי האיש הודה בפניהם כי הוא נוטל סמים ועל כן הם חוששים לחייהם.

קראו גם:

בימים בהם צוותי רפואה מותקפים פעם אחר פעם, בני הזוג החליטו שלא לקחת סיכון. לפני קצת יותר מחצי שנה, לאחר שהאיש הגיע למרפאה ואיים על חייהם, הם הוציאו נגדו צו הרחקה וזכו לשקט במשך שישה חודשים.
אך בחודש שעבר כשפג תוקפו של הצו, האיש שוב יצר עימם קשר, המשיך לכתוב בגנותם ברשתות החברתיות ואף התקשר אליהם מספר פעמים. להגנתם טענו בני הזוג כי האיש כבר הגיש נגדם בעבר תלונה למשרד הבריאות, אך היא נדחתה.

2 צפייה בגלריה
רופא שיניים
רופא שיניים
רופאי השיניים מאויימים
(צילום המחשה: canva)

בני הזוג החליטו לבקש שוב מבית המשפט צו למניעת הטרדה מאיימת נגד הלקוח המאיים, ובעדותה סיפרה הרופאה כי למרות הבקשה לצו, האיש כבר הספיק להתקשר אליה שלוש פעמים. בעקבות הדברים החליט בית המשפט לאשר את הצו ואסר על האיש ליצור קשר עם בני הזוג או עם עובדי המרפאה למשך חצי שנה.
על מנת להבטיח את שלומם קבע בית המשפט כי נאסר על האיש לשאת כלי נשק, וכי איסור יישאר בתוקף גם לאחר פקיעת תוקף צו ההרחקה. העתקים מהצו הועברו לגורמי הביטחון.