תושבת ראשון לציון שבן זוגה נפטר לפני כחודש, הגישה צו למניעת הטרדה מאיימת נגדו בנו של בן זוגה המנוח. זאת לאחר שהגיע לבית בו התגוררה, שלושה שבועות לאחר מות האב, וביצע מהלך שלא ציפתה לו.
2 צפייה בגלריה
מה הובטח בצוואה?
מה הובטח בצוואה?
מה הובטח בצוואה?
(צילום המחשה: shutterstock)

לטענת האישה, היא ובן זוגה היו ידועים בציבור במשך תשע שנים, ולבית המשפט היא הציגה צוואה משנת 2018 בה נכתב כי המנוח מוריש את כל רכושו לילדיו, אך הוא דורש מהם לאפשר לבת הזוג שלו להישאר ולגור בדירתם כחצי שנה לאחר פטירתו, וזאת על מנת לאפשר לה להתארגן ולמצוא מקום מגורים חלופי.
לטענת האישה, למרות הצוואה, כשלושה שבועות לאחר פטירתו, הגיע בנו של המנוח הישר משירות המילואים כשהוא מצויד בנשקו האישי, גירש אותה מהדירה והחליף את הצילינדר.

קראו גם:

האישה הגישה תלונה במשטרה נגד הבן וכן בקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת. לעדותה צירפה כמה תצהירים של חברים משותפים שהעידו כי היא והמנוח אכן היו בני זוג.

טוויסט בעלילה


תחילה היה נראה כי מדובר בסכסוך ירושה בו מנסים הילדים לקחת את זכויותיה של בת הזוג של אביהם שנפטר, אך רק בדיון בבית המשפט התברר כי יש מידע שהוסתר מהשופט.

2 צפייה בגלריה
שופט בית משפט
שופט בית משפט
היה מידע שהוסתר מהשופט
(אילוסטרציה: shutterstock)

בניו של המנוח טענו כי אביהם היה איש חולה, ובחודשים האחרונים כלל לא חי בביתו. בנוסף, הם הציגו לשופט צוואה עדכנית מהשנים האחרונות, בה האישה כלל לא מוזכרת, ואין בה כל בקשה לאפשר לה לגור בדירתו, וזאת לטענת ילדיו, כיוון שבני הזוג כבר נפרדו.
בנוסף, הראו היורשים כי אחד התצהירים שמסרו החברים ניתן כשבועיים וחצי לפני האירוע בו פונתה האישה, ועל כן נראה כי היא תכננה את העניין מבעוד מועד.
לאור המידע החדש, הפציר בית המשפט בצדדים להגיע להבנה ביניהם, ובעקבות זאת הם החליטו כי ילדיו של המנוח יאפשרו לאישה לאסוף את חפציה ולהתפנות מהדירה, ושני הצדדים ישמרו לעצמם כל זכות לתביעה בעתיד.