זה התחיל כסיפור אהבה מהסרטים. תושב ראשון לציון הכיר גבר מדרום הארץ ובין השניים פרץ רומן סוער. הם עברו לגור יחד בדירה במרכז ראשון לציון, ויתכן שהאהבה הייתה ממשיכה לפרוח אלמלא נכנס לתמונה "סיפור הטלפון הסלולארי".
2 צפייה בגלריה
הכל התחיל בגלל הטלפון הסלולארי
הכל התחיל בגלל הטלפון הסלולארי
הכל התחיל בגלל הטלפון הסלולארי
(צילום המחשה: canva)

לפי כתב אישום שהוגש בימים האחרונים לבית משפט השלום בראשון לציון, באחד הימים השניים התווכחו. הסיבה לוויכוח העז הייתה פגיעה שנגרמה בשוגג לטלפון הנייד. נראה כי בן הזוג הדרומי סדק אותו בטעות, הראשל"צי האשים אותו בנזק והמריבה עלתה לטונים גבוהים.

קראו גם:

במקום לסיים את מריבת האוהבים בפיוס ולהמשיך הלאה, האירוע הידרדר. על פי כתב האישום, מאוחר יותר באותו יום, בזמן שהצעיר שהנייד שלו נשבר עמד במטבח ובישל, הגיע בן זוגו כיבה את הגז, והיכה בסיר החם עם כף הבישול וגרם למים הרותחים שבסיר להישפך על בן זוגו.
לפי הנטען, הנאשם לא הסתפק בכוויות שגרם לבן זוגו, הוא שלף מגרה מלאה בסכו"ם והשליך עליו. הקורבן מיהר להימלט מהמטבח, וניסה ליצור קשר עם אימו של הנאשם בתקווה שתסייע לו להרגיע את בן זוגו הזועם, אך ללא הצלחה.

2 צפייה בגלריה
שני גברים עבריינים - תמונת פייסבוק
שני גברים עבריינים - תמונת פייסבוק
הרומן הפך לסרט מפחיד
(צילום המחשה: shutterstock)

הנאשם חטף ממנו את מכשיר הטלפון וניפץ אותו, לאחר מכן לקח גם את הטלפון הפרטי שלו, וגם אותו שבר על שולחן הזכוכית שבסלון, ככל הנראה על מנת למנוע ממנו להזעיק עזרה.
השולחן התנפץ לרסיסים, והנאשם אף איים שיחתוך את עצמו עם הזכוכיות. הקורבן הצליח לחטוף את אחד מהטלפונים שעדיין עבד, נמלט לשירותים ונעל את עצמו. מתוך תא השירותים, כמו בסרט אימה, הוא הצליח להתקשר למשטרה ולהשיג חילוץ מהדירה ומבן זוגו הזועם.
בגין מעשיו מואשם כעת החבר בהיזק לרכוש במזיד ותקיפת סתם של בן זוג.