חולמים על ביקור במדינה טרופית? השבוע נקבל טעימה ממזג האוויר הזה בראשון לציון. סופה טרופית תגיע לביקור אצלנו, וזה אומר לא רק גשמים וברד אלא גם אובך ותחושה מוזרה באוויר.
2 צפייה בגלריה
ערפל ואובך
ערפל ואובך
ערפל ואובך
(צילום המחשה: canva)

מה מחכה לנו? היום (שני 18.3) צפויים גשמים ברוב אזורי הארץ, הרוחות יתחזקו ואיתם גם הגשמים, שילוו גם בסופות רעמים וברד. בנוסף לכל זה צפוי גם אובך. השילוב בין האובך, הערפל והגשם יצור תחושה קצת משונה באוויר והגשם יהיה מלוכלך. הלילה: צפויים ממטרים לפרקים מלווים בסופות רעמים וברד ברוב אזורי הארץ. הטמפרטורות בראשון לציון ינועו בין 15°-20°.

קראו גם:

שיא הסופה צפוי להגיע ביום שלישי (19.3) והיא תכלול גשמים, סופות רעמים ורוחות חזקות ברוב אזורי הארץ. הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת. משעות אחה"צ הגשמים ייחלשו ויתמעטו בהדרגה ויתמקדו בעיקר בצפון הארץ ובמרכזה. הטמפרטורות בראשון לציון ינועו בין 12°-17°.

2 צפייה בגלריה
ערפל ואובך
ערפל ואובך
שילוב של אובך וגשם בראשון לציון
(צילום המחשה: canva)

יום רביעי (20.3) צפוי להיות מעונן חלקית עד בהיר, עם ממטרים קלים מדי פעם בראשון לציון, הטמפרטורות ינועו בין 13°-21°. בהמשך השבוע הטמפרטורות יעלו, הסערה תעבור אותנו ומזג האוויר יתחיל להתבהר לקראת מזג אוויר אביבי ונעים.
התשקיף לחמישי (21.3) צופה מזג אוויר מעונן חלקית עד מעונן. צפויים גשמים מקומיים. ייתכנו סופות רעמים יחידות.
אז תכינו מטריות וגם משקפי שמש, ואל תשכחו לקשור את העציצים במרפסת ולהכניס את כל מה שעלול להתעופף כי בסופה טרופית הכל יכול לקרות.
פורסם לראשונה: 09:35, 17.03.24