פרסיליה קשתי שדרסה למוות לפני שבע שנים את דוד מזרחי ז"ל בראשון לציון, הגיבה אתמול (שלישי) לראשונה באריכות על התגובות והביקורות שהיא מקבלת. בפוסט שפרסמה באינסטגרם, טענה כי עברה חרם בתור ילדה וסבלה בעקבות המקרה ממצב נפשי קשה. כמו כן, יצאה בפנייה להניח לה לחיות את חייה.
קשתי עלתה לא מעט לכותרות גם אחרי שחרורה מהכלא - החל מהיציאה בלימוזינה ועד לחגיגת יום ההולדת לכלב שלה.
1 צפייה בגלריה
דוד מזרחי ז"ל ופרסיליה קשתי
דוד מזרחי ז"ל ופרסיליה קשתי
דוד מזרחי ז"ל ופרסיליה קשתי
(צילום: מתוך עמוד האינסטגרם, באדיבות המשפחה)
קראו גם:
בפוסט שפרסמה באינסטגרם כתבה: "כבר התרגלתי לביקורת ושיפוטיות מאז שאני ילדה. בתור ילדה עברתי חרם, תמיד היה מה לומר על כל מה שעשיתי ולא עשיתי, אבל זה לא הופך אותי לחסינה.
"עברתי תקופה של גיהנום בעודי בחיים. נלחמתי בשיניים יום יום לקום ולצאת מהמצב הנפשי הקשה שהייתי שרויה בו: אנורקסיה, חרדות, דכאונות, ייסורי מצפון. יום יום לחיות עם המחשפה שנטלתי חיי אדם. תאונת דרכים קטלנית שיכולה לקרות לכל אחד ואחת. לא! לא הייתי תחת השפעה של סמים, אלכוהול, שימוש בנייד או מהירות מופרזת. אני התנצלתי, מתנצלת ואתנצל כל חיי. סליחה, אני לא יכולה להחזיר את הגלגל לאחור, אבל משתדלת לעשות כל שביכולתי כדי לכפר על מעשיי.
"מנסה להשתקם אחרי שנה וחצי מאחורי סורג ובריח, וכעבור 7 שנים מיום התאונה. בבקשה מכם תניחו לי. די לשפוט, די להכפיש, די לשנאת חינם. דייייי למילים יש כח. תאמינו לי שיום בכלא זה כמו חיים שלמים של ייסורים קשים. שילמתי את חובי לחברה וממשיכה לשלם כל חיי. לחיות עם הטראומה והכאב לכל החיים".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון