צה"ל ושב"כ הודיעו באופן רשמי כי המחבל נמיר חמידה, שהיה מעורב בפיגוע ירי בו נהרגו שלושה לוחמי צה"ל בשנת 2003, חוסל בתקיפה במחלה הפליטים א- שאטי בצפון רצועת עזה. על חמידה נגזרו 6 מאסרי עולם אך הוא השתחרר בעסקת שליט ומיהר לשוב לעסוק בטרור.
2 צפייה בגלריה
בגירה ובנה ארז ז"ל
בגירה ובנה ארז ז"ל
בגירה ובנה ארז ז"ל
(צילום: מהאלבום המשפחתי)

עבור תושבי ראשון לציון מדובר בסגירת מעגל. פיגוע הירי בו היה מעורב חמידה התרחש סמוך לעופרה, כאשר מחבלים ארבו לחיילי צה"ל וירו בהם. בפיגוע נהרגו 3 לוחמים, סמל אלעד פולק מקריית מוצקין, סמ"ר ארז עידן מראשון לציון וסמל רועי יעקב סולומון שלמד בתיכון בעיר ראשון לציון.
בגירה עידן, אימו של ארז ששרת בדוכיפת, שמעה את הבשורה בשלב מוקדם יחסית. "כבר כמה ימים ששולחים לי הודעות שהוא חוסל", היא מספרת, "אך רק לאחרונה קצינת הנפגעים אישרה את זה".

2 צפייה בגלריה
ארז בשירותו הצבאי. חלם על קריירה צבאית
ארז בשירותו הצבאי. חלם על קריירה צבאית
ארז בשירותו הצבאי
(צילום: מהאלבום המשפחתי)

ספרי על התחושות בעקבות ההודעה.
"יש לי את רשימת המעורבים בפיגוע על השידה שלי - מבחינתי כולם אשמים, היורים, הנהגים והסייענים. אלו היו שלוש חוליות, כ-20 מחבלים וכולם שוחררו בעסקת שליט, רבים מהם חזרו לטרור וחלקם כבר חזרו לכלא.
"מבחינתי זו לא סגירת מעגל, המחבל הזה המשיך לחיות 20 שנה, הספיק להתחתן, להביא ילדים, אין בזה נחמה. ההודעה הציפה לי הכל בבום, כל אזכרה, כל יום זיכרון, מחזירים אותי אחורה. זה לא שיש רגע שאני לא זוכרת מה קרה אבל רגעים כאלו מציבים לי שלט שחור על גבי לבן מול הפרצוף".

קראו גם:

ואיך ממשיכים הלאה?
"למדתי לחיות עם היש ועם האין, אף אחד לא 'יוצא מזה', אתה לא משתקם מלאבד ילד, אתה רק לומד לחיות לצד זה והכאב והגעגוע רק הולכים ומתעצמים".