בשורה משמחת ביותר לתושבי ראשון לציון: במהלך סיור שערכו מחזיק תיק התחבורה איציק אבשלומוב ובכירי משרד התחבורה ואגד, ודיון ביניהם, הם הגיעו להבנות לפיהן יתווספו קווים שיצאו מתוך ראשון לציון ויגיעו ישירות אל חוף הים.
2 צפייה בגלריה
(חוף ראשון | צילום: אבי מועלם )
קראו גם:
"עד היום לא היו קווים כאלה וזה יחסוך הרבה אנרגיה להורים שנאלצו מדי קיץ לקחת את ילדיהם לחופים", אומר אבשלומוב. "נפגשתי בשבוע שעבר עם הבכירים במשרדים לטובת סיור ברחבי העיר ובמהלכה הגענו להבנות לגבי קווים שנוסיף למערך ההסעות של העיר. קו אחד מיוחד יהיה אל חוף הים. באופן מפתיע, עד היום לא היה קו כזה. היו קווים שהגיעו מבחוץ ועברו בתוך העיר כשנקודת הסוף שלהם היתה סמוך לחוף אבל אף פעם לא היה קו שיוצא מנקודות בעיר ומגיע לתחנה בחוף הים".
2 צפייה בגלריה
אבשלומוב ונציגי משרד התחבורה
אבשלומוב ונציגי משרד התחבורה
אבשלומוב ונציגי משרד התחבורה
(צילום: עיריית ראשל"צ)
לדברי אבשלומוב, נשא המפגש פרי והחל מעונת הרחצה הבאה המצב בשטח צפוי להשתנות, "אני מאמין שזה יעזור מאוד להורים רבים שרוצים לקחת את ילדיהם אל חוף הים ואין להם רכב פרטי או שילדיהם רוצים להגיע לחוף לבד", אומר אבשלומוב, "כעת הם יוכלו להיות שקטים לשלוח אותם בתחבורה ציבורית. זה גם יחסוך לנו פקקים רבים שנוצרים בקיץ בעקבות זאת".
לדבריו, בנוסף לקווים החדשים יתווספו תחנות התרעננות לנהגים "זאת מכיוון שהחל משנה הבאה יגדלו משמעותית מספר קווי האוטובוס. חלק מזה בגלל התחלת מימושה של תוכנית 'מהיר לעיר' אשר בימים אלה מגובשת באופן סופי".
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות ראשון לציון