לא כולם מרוצים: סערה ציבורית בראשון לציון, זאת בעקבות אישור תקציב של חצי מיליון שקלים עבור אוכל לחתולים. לטענת רבים, דווקא בתקופה כלכלית קשה שבה יש המון מקומות לתמוך בהם, מוזר שמצאו לנכון לדאוג לאוכל עבור חתולים.
לטענת חברת המועצה מירב שמואל, ההחלטה תמוהה עוד יותר שכן התקציב הוסט מניקיון מערב העיר לטובת החתולים. "הסבירו לי שההורדה היא בשל הוזלה בעלויות אולם כולנו רואים ומתלוננים על ההזנחה בנקיון. ונגיד שזה נכון ושזו רק הוזלה של מחירי הנקיון לאן מעבירים את הכסף? לחתולים? עם כל הכבוד לבעלי החיים נראה לכם שבתקופה שמשקי בית שלמים קורסים ישקיעו חצי מיליון שח בחתולים?".
1 צפייה בגלריה
מה למדנו ממלחמת החתולים במרפסת?
מה למדנו ממלחמת החתולים במרפסת?
חתולים
(צילום: shutterstock)
קראו גם:
תגובת עיריית ראשון לציון:
״לו חברת המועצה, שמואל דולב, הייתה ממלאת את תפקידה כראוי ובודקת מאין המקור התקציבי להגדלת תקציב השירות הווטרינרי, אז ודאי הייתה מגלה שלא קוצץ שקל אחד משירותי הניקיון, אלא מדובר בתקציב שהתפנה בשל מכרז חדש ומוצלח יותר, שהובילה העירייה במסגרתו ניתן אותו שירות הניקיון בהוזלה של חצי מיליון ₪. האם מצפה חברת המועצה לשלם יותר, מכספי ציבור, על אותו שירות?
"בנוסף, אנחנו שמחים לספר על הגדלת תקציב החינוך בכמיליון ₪ עבור תגבור ימי הפעלות בבתי הספר והגנים במסגרת "בית ספר של החופש הגדול״, עוד 400 אלף ₪ עבור תגבור לבגרויות, 1.6 מיליון ₪ עבור העשרת סביבת הלימודים הבית ספרית, הגדלת תקציב הרווחה בלמעלה מ-900 אלף ₪ עבור מענה חדש לנוער בסיכון, משפחות מיוחדות להן ילד עם צרכים מיוחדים, טיפול ובניית מעטפת רגשית לילדים שהתייתמו מהוריהם, פתיחת שלושה מועדוני אזרחים ותיקים, סיוע במלגות לימודים לסטודנטים עם צרכים מיוחדים ועוד׳. נמשיך להשקיע ולסייע לכל תושבי העיר וגם עבור ההולכים על 4״.