בני זוג מראשון לציון מתפרנסים למחייתם כמדריכי תזונה שגם מוכרים מוצרים טבעיים המיועדים להורדה במשקל. לאחר שאחת הלקוחות סירבה לשלם להם על השירות בטענה שלא ירדה במשקל, גילו השניים כי היא לא מקפידה על התוכנית שנבנתה לה: בירור קצר בביתה גילה שהיא מחזיקה כמויות של חבילות שוקולד וצורכת דברי מתיקה בטענה שהם משפרים את מצב רוחה.
1 צפייה בגלריה
עלתה במשקל במקום לרדת
עלתה במשקל במקום לרדת
(צילום המחשה: shutterstock)
תחילת הסיפור לפני כשמונה חודשים, אז נוצר קשר בין בני הזוג לבין אישה המתגוררת באחת הערים באיזור השפלה, כשבסיס ההתקשרות היה רצונה של האישה לרדת במשקל. בני הזוג מוגדרים כמנטורים של תזונה, מלמדים שיטות לצריכה נכונה של מזון, ואף מוכרים מוצרים ואבקות שונות שאמורים לעזור בהורדה במשקל.
תמורת כל החבילה התחייבה האישה לשלם כ־2,500 שקלים, אך קיבלה הבטחה מזוג המדריכים, שאם היא לא תוריד במשקלה, היא לא תידרש לשלם.
קראו גם:
לטענת בני הזוג, בשלושת החודשים הראשונים התחמקה האישה מלשלם להם, בכל פעם בטענה אחרת. כעבור כארבעה חודשים סיפרה שהיא לא מצליחה לרדת במשקל ולכן סירבה לשלם. כאשר ביקשו השניים להיפגש בביתה כדי לשקול אותה, היא ניסתה להתחמק בתירוצים שונים, עד שלא נותרה לה ברירה.
במפגש בביתה של האישה, נכנסו זוג המדריכים למטבח וגילו להפתעתם במזווה חבילות רבות של שוקולד, ושקיות עם סוכריות ודברי מתיקה. מדריכי התזונה הטיחו בה שזו הסיבה שהיא אינה מצליחה לרדת במשקל, אך היא ענתה שאין שום סיכוי שהיא תוותר על השוקולדים, שכן הם משפרים את מצב רוחה.
בעקבות כך דרשו השניים שתשלם להם את הסכום שמגיע להם בטענה שהיא זו שהכשילה את התהליך, אך נתקלו בסירוב. אחרי כל זאת השניים פנו לבית המשפט והגישו נגדה תביעה בסך 4,000 שקלים.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון