סוף למחירי הקייטנות הגבוהים? מחאת הורים לילדים מראשון לציון מתגבשת בימים אלה על רקע מחירי הקייטנות, ורבים מהם חתמו על עצומה בנושא. "לא יכול להיות שראשון לציון תהפוך לעיר לעשירים בלבד. בדקנו בערים אחרות והמחירים פה גבוהים".
1 צפייה בגלריה
פנייה לקייטנות פרטיות
פנייה לקייטנות פרטיות
פנייה לקייטנות פרטיות
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
בימים אלה הרישום לקייטנות הקיץ בעיצומו, ומחירן הפך לנושא דיון מרכזי ברשתות החברתיות. על פי פרסומי העירייה, מחזור קייטנה ראשון יעלה 975 שקלים, אך מחזור שני יעלה כבר כ־1,500 שקלים.
הורים זועמים החליטו לצאת במחאה וקראו שלא לרשום את ילדיהם למחזור השני.
"זה התחיל כשפורסמו המחירים בקבוצת הוואטסאפ של הגן בו נמצאת בתי", מספרת שושי בן דוד, מנהיגת המחאה. "מבחינת ההורים אין כמעט אופציה לא לקחת מחזור שני, כי אין להם מספיק ימי חופש".
ההורים, היא אומרת, גם ערכו השוואה עם ערים אחרות וגילו שראשון לציון יקרה מאוד ביחס אליהן. "ממתי הפכנו לעיר של עשירים? ומה יעשו הורים שיש להם יותר מילד אחד? הם גם נותנים הנחות מגוחכות. הורים מספרים שקיבלו מאה שקלים הנחה.
"כתבתי בקבוצה של הגן שהמחיר הוא בלתי אפשרי, והחלטנו להתחיל להפיץ את זה בפייסבוק, כדי לראות אם יש עוד הורים שחושבים כך, וקיבלנו תגובות מהמון הורים ונציגי ועד שמסכימים איתנו.
"אחרי גל התגובות שיתפתי מספר הורים במחאה שאני רוצה להרים ובמסגרתה לא נרשום את הילדים למחזור השני, וכך נפעיל לחץ על העירייה מחשש שיהיה להם הפסד כספי. התחלנו אפילו לבדוק אפשרות עם קיייטנות פרטיות שיתנו לנו מחיר לקבוצות. החתמנו כבר כמאה הורים ושלחתי לעירייה את המחאה שלנו, אבל תגובה עוד לא ממש קיבלתי".
מהעירייה נמסר: "מחיר הקייטנות בראשון לציון הוא מהנמוכים מערי האיזור. בנוסף, העירייה תסבסד קייטנות קונספט למחזור השני בבתי הספר ומרכזי קהילה. נזכיר ונציין כי בחברה העירונית קיימת ועדת הנחות, הדנה בכל שנה במאות בקשות ומבצעת בפועל הנחות באחוזים משתנים ובהתאם לקריטריונים ברורים".