טרגדיה במהלך החג: אלירן היקרי, פעיל חברתי מוכר שעסק בתחום הפרסום והתקשורת, הלך לעולמו ביום שבת לאחר שסבל בשנים האחרונות מבעיות רפואיות שונות, כשהוא בן 34 בלבד.
2 צפייה בגלריה
אלירן היקרי עם אימו מיכל
אלירן היקרי עם אימו מיכל
אלירן היקרי עם אימו מיכל
(צילום: באדיבות המשפחה)
כבר שהיה בן 17, התפרסם היקרי כשיזם מרד צרכנים נגד חברת "קווים" שהפעילה את מערך האוטובוסים בפתח תקוה בעקבות טענות שונות ביניהן איחורים משמעותיים וצפיפות גדולה.
חודשים ספורים לאחר מכן ארגן היקרי הפגנת מחאה נגד כוונת הממשלה בזמנו לייקר את מחירי המים למשקי בית פרטיים. גם לאחר מכן המשיך היקרי בפעילות למען החברה ולקח חלק ב"קו הזינוק", תוכנית לפיתוח מנהיגות בקרב צעירים.
לפני מספר שנים החל היקרי לסבול מבעיות רפואיות שונות. באמצע החודש שעבר הוא אושפז בבית החולים בילינסון בעקבות התדרדרות במצבו ובצהריי השבת האחרונה, יומו הראשון של חג ראש השנה הוא הלך לעולמו.

2 צפייה בגלריה
אלירן היקרי
אלירן היקרי
אלירן היקרי
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו גם:

"ב-13:30 בצהריים דיברתי איתו, הוא אמר לי 'אמא תבואי'. עניתי לו שאני מבטיחה שאגיע כמו בכל יום, אבל לא הספקתי להגיע אליו והוא נפטר", אומרת אימו מיכל בקול חנוק מדמעות. "המצב שלו היה ממש קשה וכל המערכות שלו קרסו.
"אלירן היה נשמה טובה עם לב גדול, ילד מדהים שמאוד היה אכפת לו מהמשפחה, מההורים, מהסבתא ומכל הסביבה שלו. אהב מאוד לעזור לאחרים, לעשות, לנסות לשפר דברים ולהיות אוזן קשבת לאנשים עם בעיות. היה איש שיח, אינטליגנט ועם כריזמה. גם כשלא הרגיש טוב, תמיד דאג לי ולכל המשפחה. נהניתי ממנו 34 שנים, בורא עולם פתח את השמיים ולקח אותו באהבה גדולה. עצם זה שהוא נפטר ביום שהיה גם שבת וגם ראש השנה, מלמד איזה צדיק הוא היה".
הלווייתו של אלירן התקיימה אתמול (ראשון) בבית העלמין ירקון.
יהי זכרו ברוך.