הדחה דרמטית מסתמנת בבית האח הגדול. האם למתמודדת מראשון לציון, שי עופרי, מצפה הפתעה? "שתדע שכל העיר מאחוריה".
2 צפייה בגלריה
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
(צילום: מיכאל טומרקין)
היא מככבת בסקרים ונחשפת בבית כדיירת מעורבת ואכפתית, שפעם אחר פעם מוותרת על אוכל ותקציב אישי לטובת הכלל. לא כולם אוהבים את שי עופרי, אבל נראה שבעונה הנוכחית של האח הגדול היא בהחלט מסתמנת כאחת הפייבורטיות.
זאת לאחר שבתחילת הדרך ספגה עופרי לא מעט טוקבקים שליליים מצד גולשים, במיוחד לאחר שסיפרה על האופן שבו איבדה את אביה.
בראיון ל"מיינט ראשון" סיפרה חברתה הטובה, שחף סאסי: "עופרי עברה משהו לא נורמטיבי, כשאבא שלה נפטר זו היתה טלטלה. היא נכנסה לבית האח כדי להראות איך למרות הקושי היא הצליחה להישאר אדם שמח, אופטימי שתמיד קשוב לסביבה. אנשים לא מבינים מה היא עברה, הם כותבים דברים נוראיים אבל לא יודעים מה באמת קרה שם".

קראו גם:

בהמשך החלה להתפתח מה שנראה כמערכת רומנטית עם הדייר שניר בורגיל. השניים היו קרובים מתחילת העונה, אך בעוד שבהתחלה נראה היה שמדובר בעניין חד צדדי, כיוון שעופרי טענה שהיא רואה בו אח בלבד, וכלל לא נמשכת אליו, לאחר מכן חלה תפנית בעלילה, ונראה כי האווירה בין השניים הולכת ומתחממת, ויתכן שעופרי תצא מבית האח הגדול כמנצחת גם בזירה הרומנטית.

2 צפייה בגלריה
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
שי עופרי. המתמודדת של ראשל"צ באח הגדול
שי עופרי. יגיע מסוק לעודד אותה?
(צילום: רן יחזקאל)

עם הזמן והשהות בבית האח נראה שמעמדה של המתמודדת מראשון לציון מתחזק, והיא הופכת לאהובה יותר בקרב הצופים. לאחרונה החלו קבוצות להגיע לבית המפורסם בנווה אילן ולהביע תמיכה במתמודדים שונים, גם אם זה מבחוץ. אחת מחברותיה מספרת ל"מיינט ראשון: "בחוץ היא מקבלת תמיכה מטורפת, חשוב שגם בבית יבינו כמה היא חזקה ושבחוץ רואים הכל. אנחנו גם רוצים לעודד אותה, שתדע שכל העיר מאחוריה".
תומכיה של עופרי החליטו לקחת את זה צעד אחד קדימה ומארגנים הטסת מסוק עם שלט תמיכה בעופרי, בימים אלה הם מגייסים את הכסף ומאמינים כי זה הפוש שיוביל אותה לגמר הגדול.