רכישה של כיור מטבח היא משהו שחייב להתבצע באופן מושכל. מדובר באלמנט שהשימוש בו הינו יומיומי, כך שהוא חייב להיות פונקציונאלי ונוח מבחינת שטיפת הכלים. בנוסף יש לו פקטור משמעותי גם מבחינת עיצוב המטבח, כך שחשוב להתאימו לשאר המתחם מבחינת צבע וצורה. כיצד תשיגו כיור מטבח שיענה לכם על כל הדרישות החשובות הללו? קראו את הטיפים הבאים ותרגישו יותר חכמים בבחירתכם.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

להתאים את עיצוב הכיור לעיצוב המטבח הקיים

לשאלה איך לבחור כיור למטבח יש תשובה אחת ברורה שכל איש מכירות בתחום יאמר לכם – עליכם לבחור את הכיור כך שיתאים מבחינה עיצובית לסוג המטבח שברשותכם. בימינו ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מטבחים שעשויים על בסיס חומרים ספציפיים. למשל, מטבחים כפריים שבהם נעשה שימוש בעץ מלא ואלמנטים גושניים ונפחיים. מטבחים בעלי מראה הייטקיסטי-מודרני שבהם נעשה שימוש בנירוסטה, זכוכיות ופרזולים קלי משקל. וזוהי רק רשימה מקוצרת. על כן ההמלצה הראשונה שלנו עבורכם – התייעצו עם מעצב פנים או יועץ מטעם חברת כיורים/מטבחים באשר לסוג הכיור שישתלב נהדר עם המטבח שלכם מבחינה עיצובית. בין האפשרויות המובילות – כיורי שיש דוגמת קוריאן וגרניט, כיורי חרס, נירוסטה ועוד. גם מגוון הצורות רחב למדי וכולל אפשרות ליצירת כיור מטבח עגול, מרובע ובכל צורה מיוחדת שתרצו בה.

בחירת כיור מטבח – נוחות היא שם המשחק

כאמור, השימוש בכיור המטבח שלכם הינו על בסיס יומי, לעיתים אף מספר פעמים ביום. בהתאם לזאת הוא חייב להיות לא רק נעים לעין אלא גם פרקטי ולספק לכם נוחות מירבית מבחינת שטיפת הכלים. בנוסף חשוב לתת את הדעת לנוחות הניקוי שלו, שכן ניקוי לא מיטבי עלול לגרום לעובשים ופטריות לכרסם בנקודות המפגש שבין הכיור למשטח העבודה ולמעשה להרוס את הכיור תוך תקופה קצרה ביותר. על מנת למנוע את כל הבעיות הללו, רצוי לבחור מראש בכיורים שמותקנים בגובה המשטח ובמילים אחרות, כיורי גובה אפס. כיורים אלו נוחים לשימוש, ניתן לגרוף את המים ממשטח השיש ישירות אליהם, המים אינם עומדים בנקודות המפגש משטח-כיור ולכן לא מתפתחים עובשים. עניין הגובה אף תורם רבות לשטיפת כלים נוחה מבלי שיווצרו כאבי גב לאורך הזמן.

טווח מחירים של כיורי מטבח – דעו לפי מה הוא נקבע

בבואכם לבחור כיורי מטבח תגלו טווח מחירים שנע בין מאות לאלפי שקלים. כיצד תדעו שהכיור שמעניין אתכם שווה את הכסף? שימו לב לקריטריונים הבאים:
• גודל – כיור גדול יותר בדרך כלל גם יעלה יותר.
• התקנה – התקנה תחתונה או עליונה נחשבות לזולות יחסית. התקנה שטוחה או אינטגרלית יותר יקרה.
• חומרים – כיורי נירוסטה נחשבים ליקרים יותר, כמובן כאשר מדובר באיכות גבוהה. במידה וזו בחירתכם, זכרו לבדוק האם תחתית הכיור מצופה זפת וזאת על מנת למנוע את רעשי המים והכלים המונחים על הנירוסטה. הקוורץ והקוריאן הבאים בתור מבחינת העלויות, לאחריהם הגרניט ובסוף החרס, הזול יותר.
יש לוודא כי המחיר המוצע כולל כמובן התקנה ואחריות מלאה.

היכן רוכשים כיור למטבח?

על מנת להשיג כיור שבאמת יחזיק לאורך שנים כחדש ולא יגלה סימני רטיבות, ייסדק, ירעיש או יהיה רגיש לעובשים, הקפידו לקנות דרך חברה אמינה, לא להתפשר על איכות ולא להתפתות להצעות מחיר נמוכות מדי שמחשידות. המלצה חמה נוספת שאנחנו יכולים לתת לכם היא לבדוק באתר jbeiruty.com.
מבחר כיורי מטבח איכותיים מחכים לכם באתר חברת JB י.בירותי, נסו ולא תתאכזבו.