"הגיע הזמן לסכם, גם אם בכמה מילים קרוב ל-84 יום של ניתוק מהעולם. זה קשה, כמעט בלתי אפשרי. אני עדיין מחפש את המיקרופון שלי", כתב בעמוד האינסטגרם המודח ה-14 מבית האח הגדול, אופק לוי מראשון לציון.
2 צפייה בגלריה
אופק לוי
אופק לוי
לוי. "עדיין מחפש את המיקרופון שלי"
(צילום מסך מתוך האינסטגרם של אופק לוי)

לוי כתב: "התמודדתי עם עצמי. עם השדים, הפחדים והתהיות שלי. עם העבר והטראומה שלי. בדיעבד, אני מבין שחיזקתי אלפי בני נוער, ילדים ומבוגרים, והלב שלי מתמלא באושר ובגאווה. אנחנו לא שקטים, אנחנו לא האשמים. אנחנו צועקים את האמת שלנו, גם אם לפעמים העולם שקט.
קראו גם:
"למדתי להתחיל לקבל, לאהוב, למחול. להפסיק להדחיק את המחשבות, להתחיל להיות, להבין את הילד שנמצא בתוכי ורק רוצה להרגיש אהוב ונורמלי בעולם. קצת לפני שנכנסתי לבית, חזרתי שוב ושוב על שיר של עדי קיסר בשם ״אלף לילה ולילה״. אז רגע לפני חיים חדשים לגמרי, כמה שורות ממנו יעשו את הכל בצבע שונה לגמרי".
אופק לוי הודח בהדחה משולשת במוצאי שבת מבית האח הגדול יחד עם שרין אברהם ומרינה קוזנצובה. עם יציאתו בשבת אמר: "הופתעתי מההדחה למרות שקצת ראיתי את זה מגיע".
כבר במשימה הראשונה, אופק שיתף כי עבר חרם בבית הספר היסודי ובחטיבה. התלמידים היו מרביצים לו ומתעללים בו ואף קשרו אותו לעץ באחד מהטיולים השנתיים. על האירוע הוא לא סיפור למשפחתו. אחיו סהר סיפר בשיחה עם מיינט ראשון לציון כי באותם ימים הוא לא ידע על החרם שחווה אחיו.

2 צפייה בגלריה
אופק לוי. המודח ה-14 מבית האח הגדול
אופק לוי. המודח ה-14 מבית האח הגדול
אופק לוי. המודח ה-14 מבית האח הגדול
(צילום מסך, רשת 13)

מספר ימים לאחר מכן כאשר לוי סיפר בחדר האח הגדול על חברו מהתיכון, ארי נשר ז"ל, שנדרס למוות לפני 4 שנים בתאונת דרכים קטלנית בתל אביב. אחיו סהר שיתף כי הוא סופג הודעות ותגובות נאצה ברשת.