הדייר הראשל"צי אופק לוי, פתח השבוע את ליבו וסיפר על חברו מהתיכון, ארי נשר ז"ל, שנדרס למוות לפני 4 שנים בתאונת דרכים קטלנית בתל אביב לאחר שהושמע השיר "Cold Little Heart" בבית האח הגדול. אחיו סהר סיפר כי הוא סופג הודעות ותגובות נאצה ברשת.
3 צפייה בגלריה
אופק לוי
אופק לוי
לוי. "אחרי התאונה - השיר הזה לא הפסיק להתנגן לי בראש"
(צילום מסך, רשת 13)

"יום לפני שהוא נהרג הוא השמיע לי את השיר הזה. הרגשתי שיש משהו בשיר הזה שהוא מאוד מחבר, ספק מוזר, ספק לא ברור", אמר לוי בחדר האח במהלך התוכנית ששודרה אתמול, "אמרתי לו את זה והוא אמר לי שהחיים הם דבר יפה, שלא צריך להסתכל על הרע. ולמחרת בערב, נהג עבר והרג אותו.
"לאחר התאונה כשנכנסתי להיפרד ממנו, השיר הזה לא הפסיק להתנגן לי בראש. למחרת היתה הלוויה, ובדרך, באוטו, איך שפתחתי את הרדיו זה היה השיר הראשון שנוגן. מאז השיר הזה מזכיר לי אותו, את האירוע, וגם את החברות שהיתה בינינו, גם לזה שאולי באיזה שהוא מקום השיחה שלנו היתה בזה שהעולם הוא מקום סימפטי".
מאז פרסום הפרק אמש, הרשת גועשת וכלפי אופק מופנות תגובות נאצה. אחיו סהר הגיב בעמוד האינסטגרם של אופק אותו הוא מנהל ומסר: "אני נאלץ להגיב לשקרים ולתגובות הנאצה הבזיוניות שאופק חוטף מאז שידור הפרק אתמול. מעולם לא דמיינתי שאנשים יגיבו כפי שהגיבו לרגע של כנות מאחי הקטן, מדבר על חברו הטוב.

3 צפייה בגלריה
ארי נשר ז"ל
ארי נשר ז"ל
ארי נשר ז"ל
(צילום: דוברות מד"א)
3 צפייה בגלריה
אופק לוי
אופק לוי
"היתה ביניהם חברות נדירה"
(צילום מסך, רשת 13)

"קשה לי אפילו לחזור על הדברים הגועליים שנכתבו ונשלחו אליי מאז השידור אתמול, אבל אין לי ברירה ולכן אני מוכרח להתייחס. כמו כן לאור צנעת הפרט וכבוד המשפחה, זו תהיה הפעם האחרונה שאתייחס לכך. אני לא מוכן לתת כוח ותשומת לב לציניקנים שעושים שימוש זול בסיפור הזה.
קראו גם >>>
"אופק אהב את ארי ז״ל אהבת נפש. היתה ביניהם חברות נדירה. מי שמטיל בכך ספק, יוכל לקרוא את הכתבה שאופק כתב ובה פירט וסיפר על החברות שלו עם ארי, ועל האדם המקסים ואוהב החיים שהיה".