עם כל הכבוד לקניונים, אין כמו אווירה של שוק. אחרי שבועות ארוכים של הפסקה בשל המלחמה חזר אלינו השבוע השוק הכי אהוב בעיר - שוק רמלה לוד שפועל פעם בשבוע ברחוב הכשרת הישוב שבמערב ראשון לציון.
1 צפייה בגלריה
השוק בראשון
השוק בראשון
השוק בראשון
(צילום: קובי קואנקס)
עם פרוץ המלחמה הפסיק שוק רמלה לוד לעבוד בכל הארץ, השבוע עם הפוגת האש השוק חזר וגם הקונים. כל בעלי הדוכנים הוותיקים התייצבו בשוק, שממוקם ברחוב הכשרת הישוב סמוך לחצי חינם.
מה מחכה לכם בשוק?
שפע של סחורה, בגדים, פיצוחים וזיתים. במקום יש חניה בשפע, השוק מקורה ובסמוך לו נמצאות חנויות ומרכזים רבים בהם יש מרחבים ממוגנים, לעת צרה ואזעקה.

קראו גם:

הסוחרים מנצלים את ימי הפסקת האש, ומביאים סחורה שמותאמת לחורף כמו בגדים חמים, חלוקים, נעלי בית ומגפים, וזה הזמן להצטייד לחורף וגם לעזור למסחר המקומי ולבעלי הדוכנים הקטנים.
מרגרט סמוריאל דן, שביקרה בשוק השבוע צילמה את השפע וסיפרה: "יש כאן תיקים יפים במחירים שווים לכל נפש, בכל מיני סגנונות, שווה להגיע. יש טייצ'ים תרמים ב 9 שקלים, פיצוחים ודברים טובים".

צפו ביום השוק השבוע:

השוק הוותיק פועל בראשון לציון כבר שנים רבות, אך מאז המעבר מרחבת קניון הזהב לאזור התעשייה הוא הפך להיות מסודר ונגיש. השוק פועל בכל יום שלישי החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד אחרון הקונים.