ניצחון 1:4 על הפועל ניר רמת השרון נתן את החותמת הרשמית להישרדות של הפועל ראשון לציון בליגה הלאומית, אחרי עונה שבהמלכה שברה כל שיא שלילי אפשרי, והסתפקה בסופו של דבר ב־11 ניצחונות, 10 תוצאות תיקו ו־15 הפסדים לאחר 36 מחזורים. כן הייתה גם זכייה בגביע הטוטו אחרי ניצחון 0:1 על אותה רמת השרון, אבל התואר הרביעי בחשיבותו בכדורגל הישראלי פחות מדגדג במרתון שהחלום שלו הוא ליגת העל.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ראשון. נעים רוצה לקחת אותם לצמרת | צילום: אבי מועלם
אוהדי הפועל ראשון. נעים רוצה לקחת אותם לצמרת | צילום: אבי מועלם
אוהדי הפועל ראשון. נעים רוצה לקחת אותם לצמרת
(אבי מועלם)

וזה לא רק החלום של האוהדים, אלא גם של המאמן יובל נעים, שמחזיק בחוזה לעונה הנוספת. "הליגה הזאת היא ליגה מאוד מסוכנת ואני שמח שעשינו את הדברים שתלויים בנו ונשארנו בזכותנו", אמר השבוע נעים. "אני חושב שזה היה בזכות שינוי מנטלי שהקבוצה עברה, שינוי באווירה. חושב שהצלחתי להחדיר בשחקנים את האמונה שאנחנו קבוצה טובה ושהכל תלוי בנו. אנחנו שמחים מאוד שנשארנו, אבל מקום כמו ראשון לציון צריך לשאוף למקומות גבוהים יותר. צריך בתור התחלה להיות בצמרת הלאומית ובשלב מאוחר יותר בליגת העל".
ואתה תהיה מופקד על המלאכה הזאת?
"באופן עקרוני יש לי גם חוזה לעונה הבאה ואשמח מאוד שגם מי שמנהל את הקבוצה בעזרת עיריית ראשון לציון, יגייס את התקציבים לעלייה. זה לא סוד שבשביל לשאוף למעלה ולהביא את השחקנים הטובים צריך גם להגדיל את התקציבים, ועיר כמו ראשון לציון, עם היכולות שיש לה, יכולה גם לספק את התנאים האלה".

קראו גם:

בעונה הבאה גם לא תהיה איזו קבוצה גדולה, דומיננטית, שאפשר לומר שהעלייה בכיס שלה.
"אני פחות מתייחס לשאר הקבוצות. ברגע שהדברים תלויים בנו אנחנו צריכים לעשות את העבודה הטובה ביותר. אם עירוני ראשון לציון תעשה את הבחירות הנכונות, מקצועית וכלכלית, מבחינת איזה שחקנים ישראלים או זרים להביא, לא נצטרך לחשוב על היריבות שלנו".
"אני נשאר אבל מקווה שאחרי שנתיים־שלוש יגיע הזמן שילמדו מהעבר ובעונה הבאה נוכל לכוון לפחות לפלייאוף העליון ואחרי זה גם לכיוון עליית ליגה".
× × ×
ווינריות אדומות: בזמן שקבוצת הגברים קרובה להדחה בחצי גמר הפלייאוף (2:0 להפועל אשדוד בסדרת הטוב מ־5), קבוצה הנשים של המועדון חגגה באחרונה דאבל עם ניצחון דרמטי 28:29 על מכבי הארזים רמת גן במשחק השלישי והמכריע בגמר הפליאוף, שמונה ימים אחרי זכייתה השישית בגביע המדינה מול אותה הקבוצה מרמת גן בתום הארכה דרמטית (26:27).

2 צפייה בגלריה
בנות הפועל ראשון. גם בעונה הבאה צפויה לקום קבוצה תחרותית
בנות הפועל ראשון. גם בעונה הבאה צפויה לקום קבוצה תחרותית
בנות הפועל ראשון. גם בעונה הבאה צפויה לקום קבוצה תחרותית
(הדר ואן קולה)
במועדון הפועל ראשון לציון מוסרים כי בכוונתם להגדיל משמעותית את כמות הילדות בבית הספר לכדוריד בעיר, וישנה כוונה להעמיד גם בעונה הבאה קבוצה תחרותית שתתמודד על כל התארים. "הצלחתה של קבוצת הנשים של הפועל ראשון לציון העונה קשורה באופן ישיר לתמיכתו של ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך בספורט", אמרו שם. "השקעה שאינה מובנת מאליה ובהחלט דוחפת את הספורט בעיר לקדמת הבמה הארצית".