זוג בשנות ה־30 לחייהם, שיצאו חודשיים בלבד, נאלצו לבטל את חתונתם כשלושה שבועות לפני מועד החתונה. בנוסף לעוגמת הנפש, הסיפור הסתיים באישום כלפי הפרודה בגין תקיפה.
2 צפייה בגלריה
כלה
כלה
הכלה המיועדת סירבה לצאת מהדירה
(צילום המחשה: shutterstock)
כתב אישום הוגש השבוע נגד אישה בת 32, שלאחר פרידה מבן זוגה, ביולי האחרון, הגיעה לבית הפרוד לאסוף את חפציה. לאחר שדפקה בדלת ביתו הוא פתח לה וביקש שתאסוף את חפציה ושתעזוב את הדירה. בהמשך היא קיללה אותו, ניגשה לארון הבגדים וקרעה את חליפות החתן המוערכת בכאלף שקלים. הפרוד הפציר בה שוב לעזוב את ביתו, אולם היא המשיכה, סטרה לו בחוזקה בפניו, ממעשיה נשברו לו משקפי הראייה ונגרמה לו חבלה מדממת באפו ונפיחות של גשר האף.
שוטרי תחנת רחובות, רגב שוקר ואורפז מנשה, שהוזעקו למקום, ביקשו ממנה להתלוות אליהם. הפרודה יצאה מהמקלחת בלבוש חלקי וטענה כי הדירה שלה, תוך שהיא מסרבת לצאת ולהתלוות לשוטרים. בשלב מסוים ניסה השוטר רגב להשתלט עליה ואחז בידה ובתגובה היא תקפה את השוטר. כיוון שלא הייתה לו ברירה, הוא נאלץ להשתמש באקדח הטייזר ולנטרלה.

קראו גם:

בשלב הזה השוטרת, ניסתה לאזוק אותה ובמהלך הניסיון הפרודה ניסתה לנשוך את השוטרת. כתוצאה מכך, נחבלה השוטרת בכף ידה הימנית, בזרת ובאגודל בדמות שריטות ונפיחות וכן השוטר רגב נחבל בזרועו השמאלי.

2 צפייה בגלריה
כלה
כלה
ניסתה לנשוך את השוטרת
( המחשה: shutterstock)

בקרוב היא תועמד לדין על הסגת גבול, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, היזק לרכוש, איומים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ושימוש בכוח למנוע מעצר.