טיילת ראשון לציון מלאה באתרי בנייה, בנייני מסחר, מגורים ואולמות מוקמים על ציר הים בקצב מסחרר ולצד ההתפתחות הפורה יש גם לא מעט השלכות למצב. אמנם הרעש והלכלוך בלתי נמנעים, אך כעת דיירים מרחוב השייטת שמקביל לטיילת אף טוענים כי המנופים באתרי הבנייה שפועלים במקביל לרוח החזקה שנושבת מהים, יוצרים צליל המדמה אזעקה ולא פעם מבריח דיירים מבוהלים למקלטים.
2 צפייה בגלריה
תושבים דיווחו על פיצוץ אדיר באמצע הלילה
תושבים דיווחו על פיצוץ אדיר באמצע הלילה
הרעש מעורר בהלה
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
"זה בדיוק אותו צליל", מסבירה דיירת שמתגוררת ברחוב, "כמו צופר צורם שעולה ויורד, ככל שהרוח יותר חזקה ככה הרעש יותר משמעותי והם משתמשים במנופים האלו כמעט כל יום כדי להעביר ציוד. בפעמים הראשונות הייתי רצה לממ"ד, לקח לי זמן לקלוט את זה, אין לי ספק שמי שלא מכיר את הרחוב או אנשים עם רגישות גבוהה רצים למצוא מקלט בכל פעם שהמנופים עובדים".

2 צפייה בגלריה
המנופים על הטיילת. הדיירים מבוהלים
המנופים על הטיילת. הדיירים מבוהלים
המנופים על הטיילת. הדיירים מבוהלים
(צילום: פרטי)

קראו גם:

בשבוע שעבר חל יום הזיכרון ובשבוע שלפני כן יום השואה, בהם נשמעו צפירות שרק המחישו את הבעיה. "ביום השואה כשהייתה צפירה אמיתית הבנתי כמה הרעשים דומים, זה מלחיץ. מדובר בבניין ענק שנמצא ממש מול החוף, שאלתי מנהל עבודה אם אפשר לחבר פעמונים, אבל הוא הסביר שזה רק יגרום לרעש תמידי, הצעתי שיחברו רמקולים, אבל אמרו שזה רק יגרום ליותר מטרדי רעש. בשורה התחתונה אין מה לעשות, אני רק מקווה שיסיימו עם הבנייה כמה שיותר מהר".