"הלב בוכה ומסרב להאמין": מפיקת האירועים האהובה, תהל טלאור נפטרה בשבת האחרונה לאחר מאבק קשה במחלת הסרטן. הותירה אחריה בן זוג, ישראל אפריאט, ושני ילדים קטנים.
2 צפייה בגלריה
תהל טלאור ז"ל
תהל טלאור ז"ל
תהל טלאור ז"ל
(צילום: פרטי)
טלאור הייתה אהודה מאוד. היא נחשבה למפיקת אירועים מאוד מוערכת בכל הארץ, והקימה את חברת האירועים "תהל הפקות". לפני כשנתיים חלתה בסרטן, ולאחר מאבק עיקש של כשנתיים היא נפטרה בטרם עת בעשור השלישי לחייה.
בן זוגה, ישראל: "במשך השנתיים האחרונות תהל בת זוגתי סבלה מהמחלה הארורה. היא נלחמה כמו לביאה, הפכה כל אבן, כל מחקר, כל דבר, אבל זה היה גדול מאיתנו. לאחר מאבק ארוך כנגד כל הסיכויים, לצערי תהל החזירה את נשמתה לבורא והשאירה לי 2 ילדים לגדל. אני סמוך ובטוח שאני אעשה את זה הכי טוב בעולם, כי ככה היא רצתה".

2 צפייה בגלריה
תהל טלאור ז"ל
תהל טלאור ז"ל
תהל טלאור ז"ל
(צילום: פרטי)

קרובת משפחתה רחלה וינטראוב תיארה בפוסט ברשתות החברתיות את שעבר על תהל בשנתיים האחרונות: "לפני שנתיים שנודע לנו הבשורה המרה, הרגשנו שהעולם חרב עלינו ,לא ידענו איך אוכלים את המרה השחורה הזאת. ותהל, כמו בכל דבר שעשתה, נלחמה עד הרגע האחרון, לביאה אמיתית ,לא ויתרה, נלחמה בכל הכח, מרופא לרופא, ממאמר למחקר, חרשה את העולם.
תהל אהובה איך אפשר לדבר עלייך בלשון עבר? זה בלתי נתפס. בשבילי את כמו בת, חברה אמיתית ,דיברנו שעות, נפגשנו המון ,תמיד היה לך חשוב המשפחתיות, שנבוא אליכם לארוחת שישי , אהבת לארח, אהבת לעזור ובעיקר אהבת אנשים, התחברת עם כולם.
"אמרו לך שאת צריכה לקבל כל יום הקרנות, ישר נרתמתי למשימה ולקחתי אותך בתורי לאיכילוב, סיימת את הטיפול, ישבנו לאכול, ביקשת לעשות מניקור ועשית, סיימנו ויצאנו חזרה הביתה. תוך כדי נסיעה, אני לא מבינה מה קורה לך, את מפרכסת מול עיני, חשבתי שזהו, אני מאבדת אותך, עצרתי את הרכב באמצע הכביש וצעקתי לעזרה לאמבולנס .
"האמבולנס הגיע ואת מסרבת לעלות עליו ורוצה לחזור רק איתי, אני מתחננת אלייך שאנחנו חיבות לחזור לביה"ח, כי קרה לך משהו שלא ידעתי להסביר מה הוא ואת צוחקת את הצחוק המתגלגל והיפה שלך ואני... כולי מבוהלת ורועדת מפחד. וואווו.....כמה החיים מלאים במכות וחבטות, בהפתעות לא נעימות.
"נדמה לי שאין מילים שיכולות לתאר את הכאב המציף אותנו היום, אותו כאב חד שכבר מוכר ומלווה אותי הרבה זמן, חוסר וודאות ותחושה שכלום כבר לא יחזור להיות אותו הדבר. אם יש דבר אחד שמנחם אותנו כעת, זה שאת כבר לא סובלת ויכולה כעת לנוח, נוחי על משכבך ילדה אהובה, לנצח נישא אותך עמנו ונזכור אותך כפי שהיית".

קראו גם:

חברתה, אנה ברקוביץ רשמה אף היא פוסט פרידה: "תהל אהובה שלי, לא מאמינה שאת מלאך. הבולדוזר שלא עוצר אף פעם, הכוח המניע, האסטרטגית המטורפת, השותפה שלי לתכנונים ותוכניות, החזקה, העוצמתית, שלא מוותרת לעולם על שום דבר ולא נותנת לאחרים לוותר על עצמם. אין מילים לתאר את האובדן.
"הדבר היחיד שמנחם כרגע זה שאת כבר לא סובלת, ואין לי ספק שאת כבר בונה להם תכנית חדשה לניהול גן עדן על פי הסטנדרטים שלך. תשמרי עלינו מלמעלה, את צרובה בליבי לנצח".
הלווייתה התקיימה אתמול (ראשון) בבית העלמין פרדס חיים בכפר סבא.
יהי זכרה ברוך