היום (ראשון) בשעה 12:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון וצוותי הרפואה של איחוד הצלה על אדם שהתחשמל במהלך עבודתו במרכז מסחרי במערב ראשון לציון (רחוב גינצבורג).
2 צפייה בגלריה
הפצועים פונו לבתי חולים
הפצועים פונו לבתי חולים
כוחות החירום הוזעקו למקום
(צילום המחשה: יואב דודקביץ')

קראו גם:

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוות ניידת האקמו המשולבת של מגן דוד אדום ובית החולים שמיר-אסף הרופא, העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבמהלכן המטופל חובר לאקמו ומפנים לבי"ח שמיר-אסף הרופא גבר כבן 30 במצב קשה כשהוא מונשם ומחובר למכונת לב ריאה.

2 צפייה בגלריה
מיון אסף הרופא
מיון אסף הרופא
מיון אסף הרופא
(צילום: שאול גולן)

פראמדיק מד"א נועם אליוף: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לעליית הגג ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. סיפרו לנו שהוא התחשמל במהלך עבודתו ומיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו מתן מכות חשמל.
כעבור מספר דקות צוות ניידת האקמו שהוזנק במקביל אלינו הגיע למקום והרופאים והחלו בחיבור למכונת לב ריאה במקביל לפעולות ההחייאה. לאחר שיצבנו את מצבו נעזרנו בכוחות הכיבוי שהורידו אותו בעזרת מנוף לניידת טיפול נמרץ המיוחדת ופינינו אותו לבית החולים". בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו.
המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות תאונת העבודה, במהלכה נהרג טכנאי מזגנים שעבד במקום ועיכבה את מנהל העבודה.
מממצאים ראשונים בזירה עולה כי ככל הנראה נפצע הטכנאי מקצר חשמלי. המשטרה עיכבה את מנהל העבודה במקום ופתחה בבדיקת נסיבות האירוע. נציג משרד העבודה זומן למקום.