בבית משפחת זמיר בראשון לציון לא מעכלים עדיין את הנס שעבר על בנם הצעיר, שהצליח לצאת כמעט ללא פגע לאחר תאונת דרכים קשה שעבר. "הנהג הפוגע דרס אותו במהירות והעיף אותו באוויר עד למרחק שלושה מטרים ממעבר החציה", הם מספרים. "הרופאים היו המומים שלא נגרמה פגיעה משמעותית יותר".
כעת מנסה המשפחה לאתר את הנהג הפוגע, שעזב את זירת התאונה בלי להשאיר פרטים מזהים.
1 צפייה בגלריה
סיגל ובנה. "קיבלנו אותו במתנה"
סיגל ובנה. "קיבלנו אותו במתנה"
סיגל ובנה. "קיבלנו אותו במתנה"
(צילום: קובי קואנקס)
"זה היה במוצאי שבת לפני שבוע", מספרת סיגל זמיר, אמו של הילד בן ה־15, "היינו בדרך חזרה הביתה וביקשנו מאושר שיחכה לנו, כי רצינו לעשות שיחת זום משותפת עם הבת שלי שנמצאת בחו"ל. הוא מיהר לצאת כדי לאסוף חולצה לטיול השנתי והצענו שנאסוף אותו אבל הוא התעקש לחזור לבד ברגל. המתנו לו בבית כדי להתחיל את שיחת הזום אבל הזמן עבר והוא לא הגיע. בדיעבד התברר לנו שהוא חצה את הכביש ברחוב גיבשטיין ונהג ג'יפ הגיח לכיוונו ועלה עליו, הרים אותו באוויר והעיף אותו למרחק שלושה מטרים ממעבר החציה".
לדברי האם, בנה מספר שהוא קם מיד על הרגליים כדי לראות שהוא בסדר ומיד התיישב. הנהג ניגש אליו והוא שאל למה הוא נהג כל כך מהר, ובינתיים הגיעו עוד אנשים שראו את התאונה.
"למרות כל כך הרבה אנשים, אף אחד לא חשב להתקשר אלינו ההורים. בינתיים הנהג נמלט מהמקום בלי להשאיר פרטים וכולם התפזרו. הבן שלנו הגיע הביתה לבדו למרות שברור מה המשמעות והסכנה שיש לדבר כזה, הרי הוא יכול היה לסבול מפגיעה פנימית בראש. רק כשהוא הגיע הביתה הוא הבין את משמעות הדבר שקרה לו והוא התחיל לבכות ונכנס להלם. הזעקנו מיד משטרה והתפנינו במקביל למוקד הרפואי, שם גילו שיש לו פגיעה באוזן. משם הלכנו למיון 'אסף הרופא', והרופאים אמרו לנו שנגרם נס גדול והם עצמם היו המומים מכך שלא נגרם לו נזק מוחי מעוצמה כזו של תאונה.
"מבחינתי קיבלנו את הבן שלי במתנה, עד עכשיו אנחנו לא מאמינים למה שקרה", היא אומרת, "עכשיו אנחנו מחפשים עדי ראייה שיעזרו לנו למצוא את הנהג הפוגע. היו שם לא מעט אנשים שגם ניגשו אליו ואפילו ספציפית הייתה אישה שניגשה אליו והציעה לו פרטים של הנהג כי היא רשמה הכל, אבל הוא מההלם לא לקח את זה".
מי שהיה עד לתאונה מוזמן ליצור קשר עם המשפחה בטלפון 050-2648810.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון