מי האדם שמגיע מדי שבוע בשעות הערב לבית ספר "אשכולות" עם מפוח, מנקה את בית הספר ומטריד את השכנים? לטענת דיירת השכונה, היא פנתה לעירייה מספר פעמים בכדי להתלונן על הרעש אך הם טוענים שהם לא יודעים במי מדובר והם לא נתנו הוראה לעובד שלהם להגיע. "בינתיים הוא בא מדי שבוע מספר פעמים עם רעש שהמפוח מייצר ואי־אפשר להתמודד עם זה", סיפרה תושבת מוטרדת.
1 צפייה בגלריה
רעש בשעות הערב
רעש בשעות הערב
רעש בשעות הערב
(המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
"חלון הבית שלי פונה בדיוק אל בית ספר אשכולות בשכונת רמז", אומרת דנית שוורץ, "באופן קבוע, פעמיים או שלוש בשבוע, בסביבות השעה 19:00 בערב, מגיע מישהו לבית הספר עם מפוח מרעיש במיוחד ומתחיל בעבודה בתוך בית הספר. העבודה שלו מייצרת רעש רב ולכן פניתי כמה פעמים לעירייה והתלוננתי על כך", אומרת שוורץ. "זה תמיד קורה בשעות הערב שבהן אני מקלחת את הילדים שלי ואחר כך מנסה להשכיב אותם לישון, אבל הרעש החזק של המפוח לא מאפשר זאת. בכל פעם מחדש הם מתעוררים כי המפוח מקפיץ אותם".
לדברי שוורץ, תשובת העירייה לפניות שלה הצליחה להפתיע אותה. "פניתי כמה פעמים למוקד העירוני ובסוף הם חזרו אליי ואמרו שהם לא יודעים במי מדובר ושהם לא ביקשו מעובד שלהם להפעיל מפוח ולעבוד איתו בבית הספר בשעות האלו. לי זה נשמע מוזר כי אני לא מכירה אדם שיבוא בזמנו הפנוי ובשביל הכיף שלו כדי לנקות את שטח בית הספר, אלא אם כן הוא שייך לארגון".
מהעירייה נמסר: "בבדיקה שביצענו נמצא כי קבלן המשנה ניקה את חצר בית הספר אשכולות אחת לשבוע בשעות הערב. העירייה חידדה את הנהלים לקבלן והובהר כי במידה ותגרם הפרעה נוספת לתושבים - זה גם יגרור קנס בהתאם לחוזה איתו".