שתי תאונות פגע וברח בשבוע אחד התרחשו בראשון לציון, כאשר באחת מהן נפצעה ילדה בת 8 מרוכב אופניים חשמליים. פרטי החקירה נחשפים ומטרידים.
2 צפייה בגלריה
אמבולנס מד"א
אמבולנס מד"א
אמבולנס מד"א
(צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א)

סוף השבוע שעבר פגע רכב באישה ברחוב ההסתדרות בעיר, היא פונתה לבית החולים במצב קשה והנהג החשוד נמלט מהמקום. כשעתיים לאחר מכן הוא התייצב בתחנת המשטרה והסגיר את עצמו. לאחר חקירתו הובא החשוד בפני שופט שהאריך את מעצרו.
ימים בודדים לאחר מכן התרחש אירוע דומה, כאשר בשעה חמש בצהרים הוזעקו כוחות חירום לרחוב ז'בוטינסקי פינת רוטשילד לאחר שילדה כבת 8 נפגעה מרוכב אופניים חשמליים בשעה שעברה במעבר חציה.
ממד"א נמסר כי הילדה סובלת מחבלת ראש, נפצעה באורח בינוני ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שמיר אסף הרופא.

קראו גם:

הרוכב, תושב העיר כבן 24, נמלט מהמקום ולאחר כשעתיים הסגיר עצמו למשטרה, כאשר טען ששמע שמחפשים אותו.
מפרטי החקירה עולה שהרוכב הכחיש את המקרה, והתקשה לתת גרסה מלאה לאירוע. כשהשוטרים ביקשו ממנו למסור את אופניו החשוד היסס ולקח זמן רב עד שהוביל אותם לדירה של אדם אחר, שם הסתיר את אופניו.

2 צפייה בגלריה
אמבולנס
אמבולנס
כוחות החירום הוזעקו למקום
(צילום: איילת רוטה)

גם במקרה הזה הוא נעצר בחשד להפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בקלון ראש, אי מתן אפשרות להולך רגל להשלים מעבר חצייה בבטחה ואישומים נוספים, כאשר בין היתר עלה חשד כי החשוד רכב ברמזור אדום, רכב נגד כיוון התנועה וביצע באופניו שינויים לא חוקיים.
עוד נטען, כי בעת הנסיעה החשוד הרים גלגל על מעבר החצייה, דבר שהוביל לפגיעה בילדה. החשוד הובא בפני שופט שהאריך את מעצרו בטענה כי קיים חשד סביר שהרוכב ידע כי פגע בילדה, ואף קיים חשש כי ינסה לשבש את החקירה כיוון שנמלט מהמקום והסתיר את אופניו.