"כשיש ספין כזה צריך לברר מי מרוויח ממנו". כך אומרים השבוע ל"מיינט ראשון" האוהדים הסקפטים של הפועל ראשון לציון. זאת לאחר שהתבשרו כי אייל ברקוביץ' הביע התעניינות ברכישת הקבוצה, כך לפי גורמים בעולם הספורט.
2 צפייה בגלריה
אייל ברקוביץ'. יציל את ראשון?
אייל ברקוביץ'. יציל את ראשון?
אייל ברקוביץ'. יציל את ראשון?
(צילום: עוז מועלם)

תקופה לא טובה עוברת על הפועל ראשון לציון. היא נמצאת בתחתית הליגה הלאומית, ומדשדשת. המצב הזה עשוי להשתנות אם "הקוסם", אייל ברקוביץ', שהיה בעבר בעל המועדון, ובתקופתו הקבוצה אף התמודדה על עלייה לליגת העל, יחליט לחזור הביתה ולרכוש אותה שוב.
הפועל ראשון לציון התמודדה עם שלושה מאמנים שונים העונה, אבל נראה כי דווקא השינוי הזה יכול לקדם אותה בימים קשוחים אלה, אחרת היא אפילו עלולה לרדת לליגה א'.

2 צפייה בגלריה
הפועל ראשל"צ בפעולה. עדיף להגיע למגרש
הפועל ראשל"צ בפעולה. עדיף להגיע למגרש
הפועל ראשל"צ בפעולה. יחזרו לימים הטובים?
(צילום: טל שחר)

אז האם יש תקווה לקבוצה? תלוי את מי שואלים. "אני לא מאמין שזה יקרה" אומר ראש עמותת האוהדים, יואל שנפ ומסביר: "השנה הקבוצה הפכה לעסק כלכלי לכל דבר. מכרו שחקנים לצרפת ולאוסטרים קיבלו כסף, הכניסו כמה מיליונים וגם לפועל ירושלים מכרו שחקן. אנחנו בחצי עונה ואנחנו בעודף תקציבי, כמה השקיעו בקבוצה? כלום ושום דבר".

קראו גם:

אתה חושב שברקוביץ' יחזור אלינו?
"אני לא מאמין. תמיד צריך לבדוק מי מרוויח מהספין. התקווה שלנו היא שמישהו יתעורר אך לצערי כרגע אין קופצים. העירייה משקיעה כסף ותומכת, אבל מעבר לזה אני לא רואה משקיע רציני שישים כסף כדי לקחת אותנו למקום אחר. שנים אנחנו עולים ויורדים, מדשדשים, מתישהו נתמודד עם ירידה לליגה א' אם לא יעשו מהלך להציל הקבוצה".
ברקוביץ' עצמו שומר על שתיקה בעניין, ולמרות התקוות הגדולות נראה כי אוהדי הקבוצה יאלצו להמתין. קיימות עוד הצעות לרכישת הקבוצה, לאחר שהבעלים הנוכחי, עמוס לוזון, השיב את הקבוצה לעירייה. שם מעדיפים שלא לקבל החלטות דרמטיות טרם הבחירות המקומיות שצפויות בסוף החודש (פברואר 2024).