תקרית אלימות חמורה התרחשה במערכת החינוך של ראשון לציון, כאשר נהג הסעות שהסיע תלמידים בתום יום לימודים, היכה את אחד התלמידים לעיני חבריו. המקרה עבר לטיפול המשטרה, שזימנה את הנהג לחקירה ולבסוף הוגש נגדו כתב אישום.
1 צפייה בגלריה
הנהג זומן למשטרה
הנהג זומן למשטרה
הנהג זומן למשטרה
(המחשה: אבי מועלם)
קראו גם:
האירוע התרחש לפני כשלושה שבועות בעת שנהג ההסעות הגיע כדי לאסוף את התלמידים אחרי שעות הלימודים.
בשלב מסוים התפתח ויכוח בין שני ילדים, תלמידים בני 11, שמיד הסלים לכדי אלימות פיזית. לאחר שניסיונות חבריהם להפריד ביניהם לא צלחו, עצר הנהג את נסיעתו והתקרב אל אחד מהם.
על פי המתואר בכתב האישום שהוגש נגד הנהג, הוא דחף את התלמיד בחוזקה כך שהוא נפל על הכיסא שמאחוריו, ולאחר מכן הוא העיף את הכובע שהיה על ראשו וסטר לו על לחיו.
התקרית החריגה לא נשארה בין יושבי ההסעה והיא דווחה להורים, שהחליטו לערב את המשטרה. "הבן שלי התקשר ואמר שהוא לא מוכן לעלות להסעה ושאני אבוא לקחת אותו", מספרת השבוע אימו של הילד. "מאז האירוע הבן שלי לא מוכן יותר לעלות יותר להסעה וכל פעם מישהו אחר צריך לקחת אותו. בעקבות התקרית הגשנו תלונה במשטרה".
הנהג, תושב העיר בשנות ה־70 לחייו, זומן לתחנת המשטרה למסור את גרסתו ולבסוף הוחלט להגיש נגדו כתב אישום בגין תקיפה סתם.
הדיון המשפטי הקרוב בעניינו צפוי להתחדש רק בעוד שלושה חודשים בבית משפט השלום בראשון לציון.
לדברי האם המתלוננת היא הופתעה מהגשת כתב האישום, "האמת היא שרציתי שיזהירו את הנהג, כדי שהוא יידע להבא שלא לעשות כך לילד אחר, אבל לא רציתי חלילה שזה יפגע לו בפרנסה או שזה יגיע לכדי כתב אישום".