מקרה אלימות חריג התרחש היום (חמישי) בבית הספר מקיף ח' בזמן שתלמידי כיתה י' נבחנו בבגרות בהיסטוריה. על פי הודעה שקיבלו הורי התלמידים, מספר מורים שניסו לבקש מתלמידים אחרים לשמור על השקט, נענו בצעקות ומכות. בעקבות התקרית האלימה ישבית מחר בית הספר את לימודיו עד השעה 10:00.
1 צפייה בגלריה
הלימודים יושבתו עד השעה 10:00
הלימודים יושבתו עד השעה 10:00
הלימודים יושבתו עד השעה 10:00
(צילום: גיל יוחנן)
בהודעה שנשלחה להורים נכתב: "חברים יקרים, ברצוני לעדכן אתכם על אירוע חריג במיוחד שהיה היום בבית הספר. בזמן שתלמידי שכבת י׳ נבחנו בבגרות בהיסטוריה הפריעו להם תלמידים משכבה ט'. שני מורים הגיעו וביקשו מהם להפסיק להפריע ולצערנו המורים נענו בקללות והרמת ידיים. הנושא עובר לטיפול המשטרה.
"כמובן שאני, כיו״ר בית הספר, מגנה כל אלימות ורואה זאת בחומרה רבה. עירית ראשון לציון, בית ספר מקיף ח׳ והנהגת ההורים מגנים בחומרה כל אלימות. חשוב לי להבהיר כי לא תתקבל שום סוג של אלימות נגד צוות המורים בבית הספר ומחוצה לו. ארגון המורים רואים את המקרה שקרה היום בחומרה רבה, ולכן מחר, בשעתיים הראשונות ללימודים, בית הספר יושבת".
עוד הוסיפו במכתב כי הנהגת ההורים מתייצבת לצד המורים הנפגעים והתלמידים יגיעו לבית הספר בשעה 10:00 לשיעור חינוך בנושא סובלנות ואלימות.
מהמשטרה נמסר: "קטין עוכב לחקירה לאחר שתקף את סגן המנהלת במקיף ח'. הוא שוחרר בתנאים מגבילים".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון