המשנה לראש העירייה אסף דעבול שיגר מכתב חריף במיוחד אל סגן ראש העירייה איתי מתיתיהו ובו הוא מאשים אותו על נטילת קרדיט ופרסומים שקריים אודות מעונות הסטודנטים בעיר למרות שלא הייתה לו כל מעורבות בפרויקט. בעקבות כל אלו הודיע דעבול למתיתיהו על הדחתו מתפקיד יו"ר ועדת כוח אדם בחברה הכלכלית ואף עדכן כי בכוונתו למנוע את המשך פעילותו כחבר מועצה.
1 צפייה בגלריה
דעבול ומתיתיהו
דעבול ומתיתיהו
דעבול ומתיתיהו
(צילום: קובי קואנקס)
קרבות על קרדיט הם דברים שבשגרה בכל הקשור לחיים הפוליטיים כשכל אחד מנסה לגרוף אהדה ציבורית עבור פרויקטים גדולים. כעת נראה שקרב כזה הגיע לנקודת רתיחה בין שני בכירים במועצת העיר, לאחר שמתיתיהו העלה פוסט ובו הוא מזמין סטודנטים לפנות אליו לעזרה בנושא ההרשמה למעונות.
קראו גם:
"השבוע הועלו פוסטים על ידך ברשתות החברתיות בהם אתה מתהדר בנוצות לא שלך בנושא מתחם מעונות הסטודנטים בעיר", כותב דעבול במכתבו למתיתיהו. "מסע שקרי זה היה עקבי והחל עוד בתחילת הקמת הפרויקט. לא רק שאינך קשור מעשית לפרויקט זה בשום דרך, לא היית נוכח אפילו פעם אחת בישיבות או בסיורים שנערכו עשרות פעמים עם קבלנים וגורמים נוספים. מדובר בהונאה ציבורית אשר חוזרת על עצמה לא אחת. כנראה שזאת דרכך בקודש להטעות, לרמות את הציבור ובעיקר לנכס לעצמך הצלחות שאינן שלך. אני רואה את המעשה בחומרה רבה וכך רואים זאת ראש העיר, חברי המועצה וכמובן תושבי העיר, שרבים מהם פנו אליי אישית והביעו דעתם ברשתות החברתיות.
"לאור האמור לעיל, אני מודיעך כי מרגע זה אתה מודח מתפקידך כיו"ר ועדת כוח אדם בחברה הכלכלית. בכוונתי גם לפנות למבקר המדינה ולמשרד הפנים לשם בדיקת חברותך במועצת העיר".
בסיום המכתב דורש דעבול ממתיתיהו לפרסם הכחשה בעניין מעורבתו בפרויקט המעונות.
מתיתיהו מסר בתגובה: "מדובר על סטורי שהעליתי שקורא לסטודנטים להירשם, למי ששכח אני מחזיק תיק נוער וצעירים ואמון על רווחת הסטודנטים בעיר. אמשיך לעשות זאת כפי שעשיתי לכל אורך הקדנציה. לא מתייחס לשקרים ואיומי סרק".
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון