תושב ראשון לציון המתגורר בבניין משותף במרכז העיר מצא את עצמו בסיטואציה מלחיצה במסגרתה השכן שמתגורר מעליו משליך למרפסת שלו חלקים של בעלי חיים מתים. לאחרונה השליך השכן הסורר דוקרנים המיועדים להרחיק יונים ולצידם כתמים של דם. בעקבות סדרת המעשים המוזרים האלו הגיש הגבר המוטרד תביעה על נזק נגד השכן הסורר.
1 צפייה בגלריה
סכסוך שכנים
סכסוך שכנים
סכסוך שכנים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
לפני כחצי שנה עבר תושב העיר להתגורר בדירתו במרכז ומאז הוא אינו שובע ממנה נחת. לטענתו, בחודשיים האחרונים הוא סובל ממעשים מטרידים של השכן שמשליך למרפסתו חלקים של גופות בעלי חיים וביניהם ראש של דג או עופות מסוגים שונים. למרבה הסבל, השכן אינו מסתפק רק בבעלי חיים ולאחרונה החל להשליך שאריות של אוכל מבושל שכבר אינו בתוקף, כמו גם צואת יונים. למרות שהוזהר בעבר, המשיך השכן הסורר במעשיו והגבר המשיך לסבול.
קראו גם:
לפני כחודש, בשעות הלילה המאוחרות, שמע בעל הדירה רעש חזק שהגיע מכיוון המרפסת. לטענתו, כאשר יצא לבדוק במה מדובר הוא הבחין בשורה של דוקרנים שמיועדים לגירוש יונים ולצידם כתם אדום גדול שמזכיר דם. בעקבות השלכת הדוקרנים נגרם נזק לריצוף ונוצר כתם מכוער על הרצפה. בשלב זה הזמין בעל הדירה ניידת משטרה והגיש תלונה נגד השכן המטריד.
לצד התלונה, החליט בעל הדירה שלא לשתוק על הנזקים שנגרמו לו והגיש תביעה נגד השכן על סדרת המעשים שלו. בשבוע שעבר הוגשה התביעה בבית המשפט השלום בראשון לציון, בסך של 1,500 שקלים.