מצוקת החניה בשכונת הרקפות בראשון לציון וחוסר האכיפה של החניה על המדרכות כמעט והסתיימו באסון. לטענת תושבת השכונה, מכונית שחנתה על המדרכה לא ראתה אותה ועצרה במרחק של סנטימטרים ספורים ממנה כשהיא עם בנה בן החצי שנה על הידיים.
1 צפייה בגלריה
שכונת הרקפות. בנס נמנע אסון
שכונת הרקפות. בנס נמנע אסון
שכונת הרקפות. בנס נמנע אסון
(צילום פרטי)
קראו גם:
"ביום רביעי שעבר, מעט לפני שמונה בבוקר, יצאתי עם הילדים כדי לשים את אחד מהם בבית הספר ואת השני בגן. יחד איתי היה בני בן החצי שנה בתוך מנשא. בדרך חזרה חציתי את הכביש כשלפתע אני רואה רכב נוסע ברוורס ובמהירות ישר לכיוון שלי וכמעט פוגע בי ובבן שלי. מהבהלה צרחתי ונגעתי ברכב ובנס גדול הנהגת שמה לב אליי ובלמה במרחק של סנטימטרים בודדים ממני.
"הייתי מבוהלת וצעקתי עליה ועל כך שהיא לא יכולה לחנות על המדרכה ולא יכול להיות שהיא נוהגת ככה במקום שאמור להיות רק עבור הולכי רגל, אבל היא צעקה עליי בחזרה שכך כולם חונים בשכונה הזאת", מספרת מיטל. "זו הבעיה בשכונה, שאין מקומות חניה אז אנשים חונים על המדרכה ואחר כך גם נוהגים עליה ומסכנים הולכי הרגל. התרענו על כך לעירייה, אבל התופעה הזאת ממשיכה. אפילו ניידת משטרה מחנה על המדרכה. אם האחראים על החוק לא שומרים עליו מה אפשר לעשות?".
מהעירייה נמסר: "בחודש פברואר האחרון, במפגש של ראש העירייה עם תושבי שכונת רקפות, ביקשו התושבים לבצע אכיפה כנגד החונים על המדרכות. מאז פקחי החברה לביטחון מבצעים אכיפה סדירה בשכונה. במספר רחובות בשכונה מותר להעמיד כלי רכב על חצי מדרכה בין השעות 21:00 בערב ועד לשעה 7:00 בבוקר למחרת. בשכונה יש מספר חניונים. הסדרי החניה בשכונה זהים לכלל השכונות בעיר".