יוסי, ניצול שואה בן 80, אושפז בלילה שבין ראשון לשני בבית חולים שמיר־אסף הרופא לאחר שצעיר בן 30 תקף אותו וגרם לו לאיבוד דם רב. לטענת נכדתו של הקשיש, כל חטאו של סבה היה שהוא צפר לו כדי שיתקדם עם רכבו. בעקבות התקרית האלימה הוגשה תלונה במשטרה.
1 צפייה בגלריה
יוסי לאחר התקיפה. איבד דם רב
יוסי לאחר התקיפה. איבד דם רב
יוסי לאחר התקיפה. איבד דם רב
(צילום פרטי)
קראו גם:
"זה קרה ביום ראשון בצהריים בשעה שלוש ורבע", מספרת נכדתו, "סבא שלי יצא מהבית לכיוון נס ציונה כדי לאסוף את שני נכדיו מהמסגרות. הוא עמד ברחוב הרצל ברמזור ורכב אחד לפניו עמד אדם אחר שאין דרך אחרת להגדיר אותו מלבד מפלצת. אותו אחד, במקום להתקדם עמד עם הרכב אז סבא שלי צפצף לו. באותו הרגע הוא יצא מהרכב ועם האגרוף שלו ניפץ את המראה הצדדית של הרכב של סבא שלי ואחר כך את החלון, כך שכל הזכוכיות התנפצו על סבי. מיד אחר כך הוא היכה אותו באגרופים בראש וגרם לסבא לאיבוד רב של דם.
"סבא שלי עוד הצליח לצאת מהרכב והיה מאוד מבולבל, עד שאנשים עצרו לידו וניסו להתערב בתקרית האלימה. בשלב זה, התוקף נכנס מיד לרכב ונמלט מהזירה תוך שהוא כמעט דורס מישהו ועובר באור אדום", היא מספרת בכאב.
"המזל הוא שהכל היה מצולם והיה לנו את מספר הרכב של אותו אדם. הוגשה תלונה והמשטרה אמרה שהוא מוכר להם. הם טוענים שלקחו אותו לחקירה, אבל לא מוכנים למסור לנו עוד פרטים וציינו שהם עושים את עבודתם.
"לא הגיוני שאדם כזה תוקף קשיש חסר ישע, ניצול שואה שמלבד הפגיעה הפיזית תהיה לו גם פגיעה נפשית. אסור שאדם כזה יסתובב ברחוב כי אם הוא פגע בו אז הוא יכול לפגוע גם בי או בכל אחד אחר. אני חוששת אפילו שהוא ינסה לנקום בי על כך שאני מדברת על זה ויעשה משהו לי או לילדה שלי, כי אם הוא פגע באדם קשיש חסר ישע, מה ימנע ממנו לפגוע בי? כעת סבא שלי שוכב בבית, כואב מהפגיעה, אחרי תפרים באוזן ובגבה ולאחר אשפוז מחשש שיקבל התקף לב".
מהמשטרה נמסר: "החקירה עודנה נמשכת, במסגרתה נחקר החשוד ושוחרר בסיומה בתנאים מגבילים לרבות מעצר בית".