בימים אלו פועלים בוועד ההורים לפרסום של מכרז עירוני חדש עבור הפעלת קפיטריות בתיכונים ברחבי ראשון לציון, זאת מאחר שלמפעילים הנוכחים מסתיים החוזה. לטענת ההורים, יש צורך בשינוי תנאי המכרז כדי שייגשו כמה שיותר אנשים, דבר שייצר תחרות ומחירים נוחים עבור התלמידים.
1 צפייה בגלריה
קפיטריה בבית ספר
קפיטריה בבית ספר
קפיטריה בבית ספר
(צילום: קובי וולף)
קראו גם:
לפני כארבע שנים נבחר מפעיל אחד עבור הקפיטריות בראשון לציון לאחר שמתמודדים אחרים לא הצליחו לעמוד בתנאי הסף במכרז שפרסמה עיריית ראשון לציון. לטענת ההורים, המכרז היה מוקפד מדי וכלל תנאים כמו ניסיון רחב מדי של שנים בהפעלת קפיטריות ודרישה למחזור כספי גדול, שגרמו לכך שמפעילים ראויים לא התמודדו.
כעת, בתום ארבע שנים, מבקשים בהנהגת ההורים לקיים מכרז חדש ולנצל את העובדה שתוקף החוזה של המפעילים הנוכחיים פג. במקביל מבקש המפעיל הנוכחי להאריך את תוקף הזיכיון שנה אחת נוספת.
"אנחנו רוצים מכרז אחר עם תנאים אחרים וטובים יותר עבור התלמידים", אומר יו"ר הנהגת ההורים רוני עקירב, "לנו חשוב שבתנאי המכרז החדש יהיו יותר מפעילים כדי לשמור על התחרות החופשית ולכן חשוב שיקלו בתנאים להגשה למכרז. אנחנו רוצים שתהיה הקפדה על חוזר מנכ"ל לגבי סוגי האוכל שנמכר, כך למשל אסור יהיה למכור משקאות ממותקים שאפשר למצוא בחלק מהמקומות וחשוב מאוד שיהיה מישהו שיקפיד על זה. אנחנו גם רוצים שיהיה מבחר גדול יותר של אוכל בריאות כמו סלטים וכריכים בריאים".