ראשון לציון, "עיר השפה העברית", תחגוג את שבוע הספר בין ה-19 עד ה-24 ביוני במגוון אירועי תרבות, בסימן קלאסיקות של כל הזמנים.
3 צפייה בגלריה
מירי מסיקה במחווה לנתן אלתרמן ותרצה אתר
מירי מסיקה במחווה לנתן אלתרמן ותרצה אתר
מירי מסיקה במחווה לנתן אלתרמן ותרצה אתר
(צילום: איה זך)
במדרחוב רוטשילד יתקיים יריד ספרים ענק בהשתתפות סופרות וסופרים ישראלים. משוררים וסופרים בני העיר יפגשו את התושבים, יציגו את הספרים שלהם ויחתמו עליהם.
קראו גם:
זוהי שעתם היפה של מיטב התיאטראות בארץ, והזדמנות לפגוש את הקוסם מארץ עוץ, אליסה בארץ הפלאות, פיטר פן, איתמר מטפס על הקירות, הזחל הרעב ועוד שלל מופעים של תיאטרון מחול, הצגות מוזיקליות, עיבודים לספרי ילדים וסדנאות יצירה לכל המשפחה.
3 צפייה בגלריה
שבוע הספר
שבוע הספר
שבוע הספר
(צילום: shutterstock)
מופעים מיוחדים יוצגו במרפסת רחוב רוטשילד על ידי אמנים ושחקנים. 
ראש העירייה וחברות וחברי מועצת העיר יעבירו לילדי העיר שעות סיפור.
אמן הקומיקס עמוס אלנבוגן יעביר סדנת קריקטורה.
הזמרת מירי מסיקה תעלה על במת היכל התרבות בהפקת מקור כמחווה לנתן אלתרמן ותרצה אתר, עם ביצועים של "תוצרת הארץ", "מערבה מכאן",  "זמר שלוש התשובות" ו"אליפלט" ־ בשיתוף פעולה ראשון עם תזמורת הג'אז "האורקסטרה".
בהיכל התרבות יתקיים מפגש של הסופרת נאוה מקמל עתיר והשחקנית פזית ירון מינקובסקי על חייהן של רחל המשוררת ולאה גולדברג.
3 צפייה בגלריה
(חגיגות שבוע הספר בראשון לציון. צילום: אבי קקון)
הזמר טל סונדק יעלה מופע הצדעה למשוררים הגדולים: אהוד מנור, חיים חפר, מאיר אריאל, נעמי שמר ונתן יונתן, עם שיריהם שהולחנו לראשונה על ידי רמי קלינשטיין.
ערב חד פעמי של יצירה נשית, יחשוף יצירות ספרותיות של יוצרות מקומיות.
"כיאה לעיר בה קמה לתחייה השפה העברית נקיים השנה לראשונה ‘פסטיבל ספרים’”, אומר רז קינסטליך, ראש העירייה. “הוא יאפשר לכל תושב ליהנות מחגיגה ספרותית, ממגוון אירועי תרבות ומחוויה לכל המשפחה, בתקווה שזו תהפוך לתחילתה של מסורת ארוכת שנים".